5 224 läst ·
35 svar
5k läst
35 svar
Ännu en tråd om skruvdragare....
Köpte 2 st, en till mig själv och en till svärmodern. Jag har kanske ganska stora händer men jag tyckte den satt som ett smäck i näven
, dock har jag ju inte så mycket att jämföra med.... en 9 år gammal B&D ...
(om det var Hitachin ni pratade om).
Mvh Smältarn
(om det var Hitachin ni pratade om).
Mvh Smältarn
Åkte för att titta på en tidigare idag men dom var tyvärr slut både i den butiken och tydligen även hos leverantören men förhoppningsvis skulle det komma in nya runt mitten av veckan så får åka och kika igen då.
Hitatchis kampanjmaskiner är av sämre kvalitet enligt vår lokala järnhandlare. De hade kampanj på dem för ett tag sedan men avrådde mig från att köpa och tyckte jag skulle vänta in kampanj på något annat märke, tex Bosch, som kampanjar originalmaskiner.
Höll i en Panasonic för första gången häromdagen och fattade omedelbart beslutet att titta närmre en sådan. Handtaget var smalare än på de andra skruvdragare som jag provat. Min favvo fram till dess var blå Bosch men de är otympliga i jämförelse.
Höll i en Panasonic för första gången häromdagen och fattade omedelbart beslutet att titta närmre en sådan. Handtaget var smalare än på de andra skruvdragare som jag provat. Min favvo fram till dess var blå Bosch men de är otympliga i jämförelse.
Men Boschs klassiska kampajmaskiner har ju en tvåa efter namnet, och är i regel av just sämre kvalitet. Båda märkenas kampanjmaskiner är dock säkerligen bra, om än kanske inte riktigt lika vassa som standardlaguppställningen.
När det gäller Panasonic så håller jag med dig. De känns dessutom mycket gediget byggda.
När det gäller Panasonic så håller jag med dig. De känns dessutom mycket gediget byggda.
?? Finns det en annan Hitatchi-serie till bara för kampanjer??Smissarve skrev:Hitatchis kampanjmaskiner är av sämre kvalitet enligt vår lokala järnhandlare. De hade kampanj på dem för ett tag sedan men avrådde mig från att köpa och tyckte jag skulle vänta in kampanj på något annat märke, tex Bosch, som kampanjar originalmaskiner.
/Peter
Klicka här för att svara