Ja vi bor ju i Sverige, så man får räkna med att det kommer snö här under vintermånaderna, vi har fått oss en rejäl dos här i Norrbottten, det som kommit hittills är ungefär vad vi får på en hel vinter, så det har kommit mycket. Skottade av garagetaket i lördags, och det var 80cm, och då har vi haft 2 blidväder med ordentliga regnskurar som ändå packat ihop snön. Sålde min snöslunga tidigare i höst, då vi har traktor som skottar, men dåren som skotta i år, kommer ju ibland efter flera dagar, så man tar sig ingenstans, så jag fick beställa en ny slunga =),