Göran.W
Nyare bild från mars 2013 i Tomelilla.
Fast den sista "riktiga" vintern var 2007 om jag inte minns fel.
Det blir riktiga vintrar i skåne med men inte så ofta :-(
 
  • Snötäckt scenario med bil och snöslunga vid hus, Tomelilla mars 2013.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
DonPablo
  • Laddar…
Ja vi bor ju i Sverige, så man får räkna med att det kommer snö här under vintermånaderna, vi har fått oss en rejäl dos här i Norrbottten, det som kommit hittills är ungefär vad vi får på en hel vinter, så det har kommit mycket. Skottade av garagetaket i lördags, och det var 80cm, och då har vi haft 2 blidväder med ordentliga regnskurar som ändå packat ihop snön. Sålde min snöslunga tidigare i höst, då vi har traktor som skottar, men dåren som skotta i år, kommer ju ibland efter flera dagar, så man tar sig ingenstans, så jag fick beställa en ny slunga =),
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.