Har ett irriterande fält med reklam som fälls ner och döljer första inlägget i alla trådar. (Google ad)

Har testat att klicka på krysset och får sedan ange feedback. Klickar att annonsen skymmer innehåll och får till svar: Ursäkta, vi ska undvika att det händer igen. Men 2s senare poppar där upp en ny annons på samma plats.

Oerhört irriterande. Inte upplevd detta tidigare utan någon som för mig är nytt för idag
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Gå in på googel på dom 3 prickarna uppe till höger, gå till radera webinfo och radera. Det är en cokie som gör det med reklamen.
 
Vi har sedan i fredags haft problem med några annonser som felaktigt har lagt sig över första inlägget.
Det har varit stora 980x600-annonser från Renault, SEB, Vidaxl som inte fungerat som förväntat.
Vi har också haft problem med att en 300x600 annons från Expekt har visats upp högst upp på sidan i en annonsyta som inte är avsedd för 300x600.

Vi har felsökt och kontaktat leverantörerna och vi tror nu att felet nu är åtgärdat.
Tack för feedback! Säg gärna till igen om felet uppstår på nytt.
 
  • Gilla
MrDizzy
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.