T tontho78 #1 Medlem · norrbotten · 81 inlägg 22 jan 2023 15:27 tontho78 Medlem norrbotten 81 inlägg 22 jan 2023 15:27 #1 Håller på att renovera ett badrum. Frågan är om man ska sätta ångspärr eller bara regla ner och sätta tak med spottar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller på att renovera ett badrum. Frågan är om man ska sätta ångspärr eller bara regla ner och sätta tak med spottar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Jonatan79 #2 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 22 jan 2023 15:30 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 22 jan 2023 15:30 #2 Du har väl redan plast? Ej dubbla lager
T tontho78 #3 Medlem · norrbotten · 81 inlägg 22 jan 2023 15:31 tontho78 Medlem norrbotten 81 inlägg 22 jan 2023 15:31 #3 Jonatan79 skrev: Du har väl redan plast? Ej dubbla lager Det stämmer att det är plast men den är inte helt tät på sina ställen. Kanske man bara ska tejpa dom springor jag ser med åldersbeständig tejp
Jonatan79 skrev: Du har väl redan plast? Ej dubbla lager Det stämmer att det är plast men den är inte helt tät på sina ställen. Kanske man bara ska tejpa dom springor jag ser med åldersbeständig tejp
Jonatan79 #4 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 22 jan 2023 15:32 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 22 jan 2023 15:32 #4 Precis, köp en bra tejp, inte billigaste som ramlar ner om du nyser