772 läst ·
2 svar
772 läst
2 svar
Ang.Agilyti Larm.
Hej,
Har köpt Agilyti larm + ip kamera och jag överlämnade till larmhem att installera allt.
Nu när jag ska ansluta vi min ip nummer till min ip kamera då nekas inloggningen fel lösenord.
Jag kontaktade dem och dem påstår när allt är integrerad i systemet så kommer inte slutanvändare in.
Nu undrar jag är det verkligen sant ?
Samma sak gäller inloggning till https://www.riscocloud.com/ELAS/WAAPP/Login.
Jag vet att jag har registrerat panel id där och mina användare uppgifter men nu kommer jag inte in där.
samma sak gäller där slutanvändare kan inte komma in.
jag begärde lösenord ifall jag köper fler produkter och vill lägga till så behöver jag gå via den här sida men jag fick svar att dem lägger in åt mig.
det betyder att jag kommer aldrig åt mina användare.
Vad är meningen att man köper den privat och dem säger att man ska kunna installera allt själv men vad händer sen om man vill koma åt kamera inställningar.
Är det verkligen så att slutanvändare inte kan komma längre?
Har köpt Agilyti larm + ip kamera och jag överlämnade till larmhem att installera allt.
Nu när jag ska ansluta vi min ip nummer till min ip kamera då nekas inloggningen fel lösenord.
Jag kontaktade dem och dem påstår när allt är integrerad i systemet så kommer inte slutanvändare in.
Nu undrar jag är det verkligen sant ?
Samma sak gäller inloggning till https://www.riscocloud.com/ELAS/WAAPP/Login.
Jag vet att jag har registrerat panel id där och mina användare uppgifter men nu kommer jag inte in där.
samma sak gäller där slutanvändare kan inte komma in.
jag begärde lösenord ifall jag köper fler produkter och vill lägga till så behöver jag gå via den här sida men jag fick svar att dem lägger in åt mig.
det betyder att jag kommer aldrig åt mina användare.
Vad är meningen att man köper den privat och dem säger att man ska kunna installera allt själv men vad händer sen om man vill koma åt kamera inställningar.
Är det verkligen så att slutanvändare inte kan komma längre?
Redigerat:
Elektroniktokig
· 2 457 inlägg
Som tekniker brukar man sätta en installatörskod som firman ansvarar för. Men om slutkunden vill ha ut den så fine men då ansvarar vi inte för några fel som kommer uppstå utan vi så att säga tvår våra händer... kanske så de menar?
Klicka här för att svara