Har fått uppsatt en ny rund spegel som är både dimbar och att man kan ändra färgskala genom att trycket två gånger på knappen. Jag har installerat en app och via appen kan ju ändra färgskala. Men det funkar inte att göra det genom att trycka två gånger på spegeln. Det enda som funkar på spegeln är att dimma den och att stänga denEnligt Hafas hemsida är det så man ska göra. Är det någon som har liknande spegel som vet hur man gör?

• Rund spegel med inbyggd LED-belysning upphängd ovanför ett tvättställ i ett modernt badrum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS
Hafa har flera runda speglar och alla går det inte att ändra färgen på. Har du fått rätt spegel?

Hafas kundtjänt:
Du kan kontakta oss på telefon måndag-fredag 08.00-15.00 eller på mail som vi besvarar inom 48 timmar helgfri vardag.
  • info@hafa.se
  • 035-15 44 75

• Gilla
S0MMER
  • Laddar…
N Norea skrev:
Har fått uppsatt en ny rund spegel som är både dimbar och att man kan ändra färgskala genom att trycket två gånger på knappen. Jag har installerat en app och via appen kan ju ändra färgskala. Men det funkar inte att göra det genom att trycka två gånger på spegeln. Det enda som funkar på spegeln är att dimma den och att stänga denEnligt Hafas hemsida är det så man ska göra. Är det någon som har liknande spegel som vet hur man gör?
Vad jag kan se så är det bla denna som har den funktionen. Har du kvar låda eller kvitto eller dyl så kan du ju kolla vilken spegel du har.
Schematisk ritning av en Hafa Smart Round 700 badrumsspegel, designad för kompatibilitet med smarta hem-enheter som iPhone, iPad och Google Home.
Skapa konto

Symboler och logotyper på en spegel med olika anslutningsfunktioner som Apple Home, Hey Google och Bluetooth, samt belysningsinställningar.
Skapa konto

S0MMER S0MMER skrev:
Vad jag kan se så är det bla denna som har den funktionen. Har du kvar låda eller kvitto eller dyl så kan du ju kolla vilken spegel du har.
[bild]
[bild]
Jadå jag har koll på det. Som sagt kan jag ändra ljuset med min telefon så det är en smart spegel.

BirgitS
Har du provat med att göra dubbeltryckningen med olika tid mellan tryckningarna?

BirgitS BirgitS skrev:
Har du provat med att göra dubbeltryckningen med olika tid mellan tryckningarna?
Ja

BirgitS
Då är det nog Hafas kundtjänst som gäller.

BirgitS BirgitS skrev:
Hafa har flera runda speglar och alla går det inte att ändra färgen på. Har du fått rätt spegel?

Hafas kundtjänt:
Ja har gjort det nu. De skulle skicka en ny och sa jag kunde kassera den andra.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
N Norea skrev:
Ja har gjort det nu. De skulle skicka en ny och sa jag kunde kassera den andra.
Du kasserar den inte på riktig antar jag. 🤓

S0MMER S0MMER skrev:
Du kasserar den inte på riktig antar jag. 🤓
Synd jag inte tänkt renovera andra badrummet också 😂

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.