Har fått uppsatt en ny rund spegel som är både dimbar och att man kan ändra färgskala genom att trycket två gånger på knappen. Jag har installerat en app och via appen kan ju ändra färgskala. Men det funkar inte att göra det genom att trycka två gånger på spegeln. Det enda som funkar på spegeln är att dimma den och att stänga denEnligt Hafas hemsida är det så man ska göra. Är det någon som har liknande spegel som vet hur man gör?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 175 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 175 inlägg
Vad jag kan se så är det bla denna som har den funktionen. Har du kvar låda eller kvitto eller dyl så kan du ju kolla vilken spegel du har.N Norea skrev:Har fått uppsatt en ny rund spegel som är både dimbar och att man kan ändra färgskala genom att trycket två gånger på knappen. Jag har installerat en app och via appen kan ju ändra färgskala. Men det funkar inte att göra det genom att trycka två gånger på spegeln. Det enda som funkar på spegeln är att dimma den och att stänga denEnligt Hafas hemsida är det så man ska göra. Är det någon som har liknande spegel som vet hur man gör?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara