Halloj! Kollade in fritidshusets normcentral. Såg att elektrikern satt ändhylsa endast på nollan in i jordfelsbrytaren, inte på faserna. Varför har han endast satt den på nollan? Är det nödvändigt med ändhylsan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.