252 668 läst ·
1 775 svar
253k läst
1,8k svar
Amazon Sverige har slagit upp portarna
Tänk på att du riskerar att bryta mot Lag (1988:254) om förbud beträffande knivar och andra farliga föremål om du bär hem den. För övrigt hade jag nästan glömt bort att det fanns DVD-spelare.C cpalm skrev:
Tillbaka till 2000-talet.
Amazon. Fan va bra det är.
Jag har ju alltid köpt olja till bilarna i webbutik i Tyskland. Mapodo (som man tyvärr ska passa sig för nuförtiden) eller öldepot24 mfl. Men, i år var det billigare att köpa min favoritöl på Amazon.
Prime ingår i Allentes tv-abonnemang så frakten är gratis.
Ölfilter har jag beställt tidigare så dessa dyker upp i listan över ”köp igen” och matchas mot det regnr jag valt
2 dunk 5liter Castrol Edge 5w levereras tillsammans med filtren till min dörr redan nästa dag, inom 24h.
Perfekt. Måste säga att det är oerhört beroendeframkallande att ha så snabb leverans och 9,5 ggr av 10 exakt på utsatt tid.
Airmee levererar oftast det som ska till ytterdörren, punktligt och med elbil.
Amazon. Fan va bra det är.
Jag har ju alltid köpt olja till bilarna i webbutik i Tyskland. Mapodo (som man tyvärr ska passa sig för nuförtiden) eller öldepot24 mfl. Men, i år var det billigare att köpa min favoritöl på Amazon.
Prime ingår i Allentes tv-abonnemang så frakten är gratis.
Ölfilter har jag beställt tidigare så dessa dyker upp i listan över ”köp igen” och matchas mot det regnr jag valt
2 dunk 5liter Castrol Edge 5w levereras tillsammans med filtren till min dörr redan nästa dag, inom 24h.
Perfekt. Måste säga att det är oerhört beroendeframkallande att ha så snabb leverans och 9,5 ggr av 10 exakt på utsatt tid.
Airmee levererar oftast det som ska till ytterdörren, punktligt och med elbil.
Det allra sista med en viss modifikation här, för de senaste gångerna (som jag har lyckats se leveransen) har det då inte varit elbil utan en gammal dieselskåpbil. Så var det med den fossilfria leveransen....MathiasS skrev:
Får en leverans med Airmee i kväll så jag får försöka se om jag kan tajma leveransen för att se vad det är för bil denna gång.
Det gäller att bo på rätt ställe..... Nära deras stora lokala lager (Eskilstuna och Kungsängen tror jag) och i storstan. Annars kan säkerligen upplevelsen vara en annan. Här funkar det iaf svinbra. Och här har jag nog inte sett Airmee med något annat än dessa små elskåpbilar.R roli skrev:Det allra sista med en viss modifikation här, för de senaste gångerna (som jag har lyckats se leveransen) har det då inte varit elbil utan en gammal dieselskåpbil. Så var det med den fossilfria leveransen....
Får en leverans med Airmee i kväll så jag får försöka se om jag kan tajma leveransen för att se vad det är för bil denna gång.
Brukar vara en fallfärdig wv caddy eller liknande här nere i Skåne...
På tall om udda beteende på Amazon, tänkte köpa en Google tv streamer 4k innan jul. Amazon hade till bra pris, enda problemet är att när man klickar in på just den produkten så får man en 404.. testa själv: https://www.amazon.se/s?k=google+tv+streamer+4k (klicka på Google TV-Streamer 4K produkten). Varit så i några veckor, påtalade det för deras support runt den 16e..
På tall om udda beteende på Amazon, tänkte köpa en Google tv streamer 4k innan jul. Amazon hade till bra pris, enda problemet är att när man klickar in på just den produkten så får man en 404.. testa själv: https://www.amazon.se/s?k=google+tv+streamer+4k (klicka på Google TV-Streamer 4K produkten). Varit så i några veckor, påtalade det för deras support runt den 16e..
Funkar inte för mig heller. Köp från amazon.de istället, det blir nog lite billigare också.J JSten skrev:Brukar vara en fallfärdig wv caddy eller liknande här nere i Skåne...
På tall om udda beteende på Amazon, tänkte köpa en Google tv streamer 4k innan jul. Amazon hade till bra pris, enda problemet är att när man klickar in på just den produkten så får man en 404.. testa själv: [länk] (klicka på Google TV-Streamer 4K produkten). Varit så i några veckor, påtalade det för deras support runt den 16e..