T trojlee skrev:
Hur mycket billigare är bosch bladen där?
Denna gång 20% under Trodo och 50% under Mekonomen.

• Gilla
trojlee och 1 till
  • Laddar…
C cpalm skrev:
239:- på trodo.se för A863S, så det finns andra aktörer med bra pris, men räknar man in frakten och tiden att leta också så...
Med torkarblad lönar det sig generellt att titta runt lite, många aktörer lägger på så det visslar om det. Mekonomen tar t.ex. 552:- för samma sats.
Finns det fortfarande lista från Bosch vilken sats till framrutan man ska ha till sin bil. Hade den listan tidigare men hittar inte den nu.

C
  • Gilla
putte22
  • Laddar…
putte22 putte22 skrev:
Finns det fortfarande lista från Bosch vilken sats till framrutan man ska ha till sin bil. Hade den listan tidigare men hittar inte den nu.
Wipers.se

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Det är lätt att lura sig själv på Amazon (it's not a bug, it's a feature!) och tro att allt är billigast där. I just Alfredos exempel är de billigast men för mig är Amazon >100% dyrare än Thansen, 304 kr jämfört med 149,25 (ord pris 199).

[länk]
Man måste alltid ha koll.. och ha något att jämföra med !
I vissa fall kan de vara dyrare.. om man köper märkesgrejer tex.. eller "svenska saker"..

Ang Thansen så kan de vara väldigt dyra jämfört med andra aktörer (svenska) också (på vissa saker).. så det gäller att ha koll där med :) vi skulle köpa bilbatteri för nått år sen, då var de dyrast (trots att det kändes som om det var "deras grej" med såna saker..)

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Det är lätt att lura sig själv på Amazon (it's not a bug, it's a feature!) och tro att allt är billigast där. I just Alfredos exempel är de billigast men för mig är Amazon >100% dyrare
Absolut! Jag tror ingen någonsin påstått att en viss handlare alltid är billigast på allt. Det är även därför jag skriver:
Alfredo Alfredo skrev:
Men jämför själva på de blad som är aktuella för er är mitt förslag. Rätt ointressant om ett blad till en Volvo är billigt när man kör Saab...

• Gilla
Silkesnusa och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Absolut! Jag tror ingen någonsin påstått att en viss handlare alltid är billigast på allt. Det är även därför jag skriver:
För mig av Amazon billigast på torkarblad av de 5 inköpsställena st jag kollade på.
Men priserna varierar kraftigt på samma produkt. +-100%

Jag köper gärna från stället som var -100% då 🤣

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Magnus E K och 3 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.