Minnet är kort...
Förstår faktiskt inte att folk fortfarande vågar anförtro Ä-hus sitt livs största investering, efter skandalerna i tv för ett par år sedan. Chansar man på att det oftast går bra, eller?
För om det inte gör det, så är man som bekant helt körd! :eek: