cameljointen skrev:
Jag kan inte ett ord tyska men fick i förra veckan
2 fina powerports med posten!

Grymt
Perfekt, var det via CKS-küchen eller något annat företag?
 
plf66 skrev:
Sant. Vattenkokare dock helt avskaffad sen induktionsspisen var inköpt. ;D

(Kaffekokare finns ingen här i hushållet eftersom vi inte dricker kaffe.)

Jag gillar fortfarande Powerportidéen, men tveksam hur man får till en bra installation i en köksö.

Ingen snygg fördelare som går att hänga ned från taket?
I GOLVET KANSKE...!?

Är själv precis i tagen att bygga om köket och ska ha en fristående köksö/bardisk som ska stå på hjul. Den ska jag ha el i och eftersom jag kommer kunna flytta på den tänker jag sätta in ett golvuttag där den kommer att stå i normala fall.
Se länken och bilden från Elbutiken..

Länk: Golvuttag
 
  • golvuttag.gif
yens skrev:
Skriv gärna när du fått grejerna, så vi kan se om de fortsätter hålla fantastiska leveranstider.
Ja på 9 dagar så var den hemma, bra tycker jag (Beställde en söndag) Bra paketerat med följesedel och fick även ett brev hem om ordern.
Helt okej att köpa från cks_kuechen ebay store
 
A
verkar ju funka bra! Blev ju en stor prisskillnad och det är ju tacksamt! Ett par sånna måsta jag ha. :-)
 
var bara tvungen att testa, så jag köpte från kuechenkonsum på ebay.

Pris: 68.65 EUR (med frakt)
leveranstid 9 dagar.

Nu skulle man bara haft ett färdigt kök att placera den i :)
 
m00b skrev:
var bara tvungen att testa, så jag köpte från kuechenkonsum på ebay.

Pris: 68.65 EUR (med frakt)
leveranstid 9 dagar.

Nu skulle man bara haft ett färdigt kök att placera den i :)
Jag kan köpa din för 69.00 (EUR) + frakt.

Jag håller på att montera mitt kök NU :cool:
 
Känns lite obehagligt att ha i samma nivå som arbetbänken vad händer om man råkar spilla ut vatten,kaffe,saft eller när man torkar?
Man vill ju inte ha el i hela kroppen...
 
magnusss skrev:
Känns lite obehagligt att ha i samma nivå som arbetbänken vad händer om man råkar spilla ut vatten,kaffe,saft eller när man torkar?
Man vill ju inte ha el i hela kroppen...
Jordfelsbrytare är nog ett måste med urtag i bänkarna oavsett typ av urtag
 
Värdelöst vetande: Jag har beställt mina powerports nu (128 EUR för två st)
Blev så nyfiken att jag kollade på UPS-hemsida hur det går för mina powerports :D

Jag beställde den 11/7 kl 08.00, kuechenkonsum hade anmält leverans till UPS 08.27
Paketet hämtades 15.00.
Via tre olika omlastningsplatser så lämnade paketet tyskland.
Status idag ( kl 09.17 12/7) är "på väg" från GLOSTRUP, COPENHAGEN.
Ser ut att bli en snabb leverans.

Som sagt värdelöst vetande ;)

Ps. Frun liknar mig vid en 9-åring på Julafton :confused::confused:
 
Enterprise skrev:
Ni som har sökt efter eller beställt Powerport, det är ingen som har sett eller funderat på den här varianten med kombinerade el- och kat5-uttag?

Vi kör dessa i konferensrummet på jobbet, de är klockrena.Det vi saknar är VGA/DVI port till projektorn.
 
Fick powerportarna idag kl 11. (beställde den 11/7)
Hoppas det börjar regna så att man kan vara inne och montera istället för sol och bad ;)
 
Väcker denna tråd då jag tänkte beställa Powerport. Jag undrar hur de kopplas in? På bilder tycker jag de ser ut som vanliga "skarvkontakter" med en stickkontakt, dvs att de inte är en fast installation.
Kan jag låta elektrikern sätta in vanliga eluttag nere i skåpen och sedan bara plugga in powerporten när bänksskivan sätts på plats?
Ni som har nåt års erfarenhet av Powerport i köket får såklart gärna berätta om ni fortfarande är nöjda, också! :)
 
T
Powerporten är ingen fast installation, bara att plugga in stickkontakten i väggen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.