22 587 läst ·
57 svar
23k läst
57 svar
Alternativa vägguttag ?
Dessutom finns ju säljarna registrerade där, så du kan dessutom via säljarens kontonamn (mailadress) göra en extrabetalning (väldigt bra om man är IDIOT och missar att betala frakten från början
) Dessutom går det vädligt fort, säljaren får sina pengar direkt och kan därmed påbörja leverans omedelbums. Jag är väldigt imponerad av PayPal hittills och kommer glatt betala några % extra när jag köper från fjärran land om de använder PayPal.
hish: Jag ska, tids nog, montera min PP vertikalt i ett väggskåp även om jag helst skulle vilja undvika det då jag inbillar mig att riskens finns att den börjar åka ner av sig själv med tiden.
Som det blev nu så har jag dock inget annat val, av samma anledning som du, så det får bli som det går...
Som det blev nu så har jag dock inget annat val, av samma anledning som du, så det får bli som det går...
Vi har haft vår Powerport i 7 månader nu, monterad i bänken och den känns fortfarande lika stadig som när den var ny. Jag tror inte att den åker ut lättare om man monterar den upp-och-ner. Vi har inget problem med att den åker in.
Tänkte bara meddela att jag fick min PowerPort efter drygt två veckor, snacka om lång leveranstid : )
I och för sig så skickade säljaren två mail där dom undrade om paketet hade kommit fram så inget ont om dom. Kanske fastnade någonstans i postgången, men det löste sig till slut.
I och för sig så skickade säljaren två mail där dom undrade om paketet hade kommit fram så inget ont om dom. Kanske fastnade någonstans i postgången, men det löste sig till slut.
"PayPal is designed from the ground up to be one of the safest ways to send money online. Unlike other financial institutions, our payments are sent without sharing financial information. In fact, PayPal never shares your financial information with or sells it to merchants."Jaz skrev:
Så man kan handla utan att behöva uppge numret på sitt kreditkort. Man kan överföra pengar till Pay pal med sitt kreditkort eller med banköverföring. Litar man på Pay pal kan man alltså shoppa från butiker som man inte litar på men ändå få sitt kreditkort debiterat utan att butiken har chans att dra mer pengar.
Pay pal
Nu är jag på väg att beställa, jag är varken rädd för att betala med kontokort eller via Ebay så jag har hittat följande alternativ.
Dagens priser verkar vara:
Yategos hemsida = 83,23 i totalkostnad
cks_kuechen ebay store = 85 i totalkostnad
Kuechenkonsum ebay store = 70,75 i totalkostnad
I samtliga fall har jag kollat på 1 st powerport med 3 eluttag.
Ni som beställt flera i samma beställning, hur har det påverkat frakten?
Dagens priser verkar vara:
Yategos hemsida = 83,23 i totalkostnad
cks_kuechen ebay store = 85 i totalkostnad
Kuechenkonsum ebay store = 70,75 i totalkostnad
I samtliga fall har jag kollat på 1 st powerport med 3 eluttag.
Ni som beställt flera i samma beställning, hur har det påverkat frakten?
Ni som har sökt efter eller beställt Powerport, det är ingen som har sett eller funderat på den här varianten med kombinerade el- och kat5-uttag?
Stenback: Jag beställde två uttag och det innebar en något högre totalfrakt om jag minns rätt. Det brukar bara bli ett litet påslag på frakten så i de fallen blir det ju ett lägre pris per enhet om man beställer fler.
Sedan finns det ett antal handlare som har en fast fraktavgift per enhet och då gör det förstås ingen skillnad.
Enterprise: Hade kanske varit intressant men jag såg aldrig några på ebay och priserna i Sverige indikerade en väsentlig prisökning med nätverksuttag så det var inget som var av intresse att prioritera...
Sedan finns det ett antal handlare som har en fast fraktavgift per enhet och då gör det förstås ingen skillnad.
Enterprise: Hade kanske varit intressant men jag såg aldrig några på ebay och priserna i Sverige indikerade en väsentlig prisökning med nätverksuttag så det var inget som var av intresse att prioritera...
Har oxå beställt två stycken nu! 
Har beställt 1 st från cks_kuechen ebay store
(När man klickat att man verkligen vill beställa så invänta email, där finns direktlänk för beställningen + fraktkostnaden som man mannuelt får lägga till på ordern)
(När man klickat att man verkligen vill beställa så invänta email, där finns direktlänk för beställningen + fraktkostnaden som man mannuelt får lägga till på ordern)
kristerl, fantastiskt, du som påstår att du inte kan tyska, och du ordnade det, som jag missade som faktiskt kan lite tyska
eller var det mina fina tips som hjälpte. Skriv gärna när du fått grejerna, så vi kan se om de fortsätter hålla fantastiska leveranstider.
yens skrev:
Jag kan inte ett ord tyska men fick i förra veckan
2 fina powerports med posten!
Grymt