Jag tillhör de som kategoriskt blockerar all reklam, jag skyr det som pesten.
Jag anser att det generellt är en otroligt smutsig finansieringmodell för en tjänst eller produkt.
Varför erbjuds inte nån variant av "premium-medlemskap" där antingen en engångs eller löpnade avgift befriar användaren ifrån reklam?
Det är givetvis inget som jag ligger sömnlös över, men det skulle kännas bättre att slippa den känsla av snyltande som jag ibland får i dagsläget.
Jag anser att det generellt är en otroligt smutsig finansieringmodell för en tjänst eller produkt.
Varför erbjuds inte nån variant av "premium-medlemskap" där antingen en engångs eller löpnade avgift befriar användaren ifrån reklam?
Det är givetvis inget som jag ligger sömnlös över, men det skulle kännas bättre att slippa den känsla av snyltande som jag ibland får i dagsläget.
Bästa svaret
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
För en månad sedan lanserade vi Byggahus Premium som gör att du slipper annonser och får tillgång till förbättrad trådfiltrering. Jag föreslår att du testar vår premiumtjänst, antingen genom att betala 39 kr/månad (med autoförnyelse men du kan säga upp den när som helst) eller swisha 399 kr för ett helt år.K Kasken skrev:Jag tillhör de som kategoriskt blockerar all reklam, jag skyr det som pesten.
Jag anser att det generellt är en otroligt smutsig finansieringmodell för en tjänst eller produkt.
Varför erbjuds inte nån variant av "premium-medlemskap" där antingen en engångs eller löpnade avgift befriar användaren ifrån reklam?
Det är givetvis inget som jag ligger sömnlös över, men det skulle kännas bättre att slippa den känsla av snyltande som jag ibland får i dagsläget.
https://www.byggahus.se/premium
Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
Den syns, men smälter in med "allt annat", inget som direkt står ut.Per Eskilsson skrev:
För en månad sedan lanserade vi Byggahus Premium som gör att du slipper annonser och får tillgång till förbättrad trådfiltrering. Jag föreslår att du testar vår premiumtjänst, antingen genom att betala 39 kr/månad (med autoförnyelse men du kan säga upp den när som helst) eller swisha 399 kr för ett helt år.
[länk]
Hmm.. Syns inte länken uppe i högra hörnet för just adblockanvändare eller är det så att man bara inte tittar där?
I detta fall var det enbart slarv av mig, till mitt försvar kan jag kanske hävda att den liksom "smälter in" i bakgrunden, det är inget som uppenbart drar uppmärksamheten till sig så att säga.Per Eskilsson skrev:
Kanske nån avvikande färg? Eller en sån stjärna "nyhet" i hörnet typ?
Bra att det finns hur som helst, intressant o höra utvärdering hur detta utvecklar sig.
Varför inget livstidmedlemskap?
Klicka här för att svara


