S
Har ett gäng Telldus termometrar och en Telldus Znet Lite V2.

Behöver 1-2 termometrar till och jag vill ha de med extern mätprobe så att man kan mäta inne i en frysbox osv.

Vill inte byta något som funkar bra och de som är ute på tex Tradera är det budgivning om.

Har ni några förslag på motsvarande termometrar av annat märke som funkar ihop med Telldus?

Eller, är det någon som kan tänka sig att avyttra sina gamla termometrar mot en lämplig summa?

Bild för uppmärksamhet

IMG_2376.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Undrar om dom verkligen finns i lager hos Telldus?
Men kan vara värt att prova.
Annars är Oregons tempgivare överlägsna vad gäller räckvidd, men finns tyvärr inte till försäljning längre, annat än på begagnatmarknaden.

Men om det är ett alternativ så grävde jag i "hoppets låda" med elektronik, och jag har 8st Telldusgivare, vara 4st har extern prob.
Dock är endast en av dom exakt den du visar på bild, med endaste "ute", dom tre andra har dubbla displayer och mäter både "ute/inne".

S
Ah, visste inte att det fanns en som enbart visade ute men isåfall är jag intresserad av att köpa två med prob och som visar ute/inne

S Saelen skrev:
Ah, visste inte att det fanns en som enbart visade ute men isåfall är jag intresserad av att köpa två med prob och som visar ute/inne
Du kan få alla om du vill, mot fraktkostnad.
Om Postnord funkar för dig, så ser jag att det inte borde kosta mer än 115kr.
Vad tror du om det? 😎

S
Det låter som en plan. Vi fortsätter utanför den här tråden

• Gilla
Hannuse
  • Laddar…
Jag körde telldusgrejor tidigare men bytte till Zigbee-baserade Sonoff nu nyligen.
Kör bland SONOFF SNZB-02LD där jag behöver sladd in i frysbox eller ut genom väggen.

J jhall skrev:
Jag körde telldusgrejor tidigare men bytte till Zigbee-baserade Sonoff nu nyligen.
Kör bland SONOFF SNZB-02LD där jag behöver sladd in i frysbox eller ut genom väggen.
Ja, den är bra.
Har den till en frysbox och även till bastun, eftersom den klarara av att mäta höga temperaturer.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.