Jag har fastnat för en fasadbelysning som heter VASA från Norlys. Det är en bred halvcirkel som lyser upp fasaden både uppåt och nedåt. Den kostar dock 950 kr styck. Vet någon om det finns någon annan tillverkare med samma design och till ett billigare pris? Annars blir det väl de billigare 1/4 kloten som bara lyser nedåt. De finns det många leverantörer på så det borde kanske finnas även på denna design. Hjälp mig.
Hej,
har du någon miljöbild på allan?
Vi skulle vilja ha en armatur som har ett brett ljusflöde nedåt och en smal strål uppåt
Annell har en supersnygg som heter cubu, men den kostar 4500.
Vi lutar nu åt Annell tube eller maxel kub.
Bilden är en tube
har du någon miljöbild på allan?
Vi skulle vilja ha en armatur som har ett brett ljusflöde nedåt och en smal strål uppåt
Annell har en supersnygg som heter cubu, men den kostar 4500.
Vi lutar nu åt Annell tube eller maxel kub.
Bilden är en tube
Klicka här för att svara


