10 116 läst ·
8 svar
10k läst
8 svar
Altantak - synpunkter?
Hej,
Jag har svårt att bestämma mig för om jag ska på utseende eller praktiskhet.
Jag ska bygga ett tak över min altan och har svårt att bestämma mig för om taket ska sträcka sig ut över altandörren eller inte...

Klicka på bilden för att se större bild!
Vad tror ni? Tak över dörr eller inte?
/ Jocke
Jag ska bygga ett tak över min altan och har svårt att bestämma mig för om taket ska sträcka sig ut över altandörren eller inte...

/ Jocke
Det blir nog så att altantaket får börja efter den befintliga taksnutten som redan finns där. 
Det ska bli en större altan också, men det är inte riktigt bestämt hur. Jag tror att jag ska bygga en extra uteplats i nära anslutning till den befintliga altanen, ungefär där jag stod när jag knäppte bilden.
Andreas: Jag har funderat på markis, men det är skönt att ha tak så man skyddar utemöblerna vid regn och rusk.
Jaja, då är det bara till att åka och köpa material då ;D ;D ;D
Skönt att komma igång snart.
Det ska bli en större altan också, men det är inte riktigt bestämt hur. Jag tror att jag ska bygga en extra uteplats i nära anslutning till den befintliga altanen, ungefär där jag stod när jag knäppte bilden.
Andreas: Jag har funderat på markis, men det är skönt att ha tak så man skyddar utemöblerna vid regn och rusk.
Jaja, då är det bara till att åka och köpa material då ;D ;D ;D
Skönt att komma igång snart.
Gör den större och ha tak plus markis, så ska vi ha detJockeR skrev:Hej,
[bild]
/ Jocke
Klicka här för att svara