RoTe #361 Besserwisser · Uppsala · 7 532 inlägg 6 feb 2014 17:38 RoTe Besserwisser Uppsala 7 532 inlägg 6 feb 2014 17:38 #361 mycke_nu skrev: alltså..något är fel när folk inte använder SHIFT TANGENTEN!! Jag blir galen. Missade dom första timmen i första klass? Eller alla som sär skriver!
mycke_nu skrev: alltså..något är fel när folk inte använder SHIFT TANGENTEN!! Jag blir galen. Missade dom första timmen i första klass? Eller alla som sär skriver!
M MaxPax #362 Anonym 6 feb 2014 18:26 MaxPax Anonym 6 feb 2014 18:26 #362 mycke_nu skrev: alltså..något är fel när folk inte använder SHIFT TANGENTEN!! Jag blir galen. Missade dom första timmen i första klass? RoTe skrev: Eller alla som sär skriver! Akta er nu. Kanske blir någon tjurig och polisanmäler er för förtal...
mycke_nu skrev: alltså..något är fel när folk inte använder SHIFT TANGENTEN!! Jag blir galen. Missade dom första timmen i första klass? RoTe skrev: Eller alla som sär skriver! Akta er nu. Kanske blir någon tjurig och polisanmäler er för förtal...
mycke_nu #363 Medlem · Gotland, Sudret · 12 280 inlägg 6 feb 2014 18:27 mycke_nu Medlem Gotland, Sudret 12 280 inlägg 6 feb 2014 18:27 #363 hets mot folk grupp
C cecar33 #364 Medlem · Norra Halland · 3 359 inlägg 6 feb 2014 21:45 cecar33 Medlem Norra Halland 3 359 inlägg 6 feb 2014 21:45 #364 Va.
T thomasx #365 Medlem · VG · 11 285 inlägg 6 feb 2014 21:51 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 6 feb 2014 21:51 #365 MaxPax skrev: Akta er nu. Kanske blir någon tjurig och polisanmäler er för förtal... PolIs anmÄl Er föR fÖr taL, mENAr dU? ÅSså haR shIfT tanGenTen komMit tilL användNinG ock sÅ. ALlA glADa får vI hopPaS.
MaxPax skrev: Akta er nu. Kanske blir någon tjurig och polisanmäler er för förtal... PolIs anmÄl Er föR fÖr taL, mENAr dU? ÅSså haR shIfT tanGenTen komMit tilL användNinG ock sÅ. ALlA glADa får vI hopPaS.
K Kurtivan #366 Medlem · Västernorrland · 4 359 inlägg 6 feb 2014 21:54 Kurtivan Medlem Västernorrland 4 359 inlägg 6 feb 2014 21:54 #366 Åsså har vi dom som skriver dem så fort dom menar dom ...
T thomasx #367 Medlem · VG · 11 285 inlägg 6 feb 2014 21:58 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 6 feb 2014 21:58 #367 Kurtivan skrev: Åsså har vi dom som skriver dem så fort dom menar dom ... fast det är ju helt ok, värre med de som skriver oss när de menar vi. Idag har oss åkt skidor, liksom.
Kurtivan skrev: Åsså har vi dom som skriver dem så fort dom menar dom ... fast det är ju helt ok, värre med de som skriver oss när de menar vi. Idag har oss åkt skidor, liksom.
Nyfniken #368 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 6 feb 2014 22:10 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 6 feb 2014 22:10 #368 Kurtivan skrev: Åsså har vi dom som skriver dem så fort dom menar dom ... Åsså har vi de som skriver dom när de menar de eller dem.
Kurtivan skrev: Åsså har vi dom som skriver dem så fort dom menar dom ... Åsså har vi de som skriver dom när de menar de eller dem.
MathiasS #369 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 6 feb 2014 22:14 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 6 feb 2014 22:14 #369 Åsså?
T thomasx #370 Medlem · VG · 11 285 inlägg 6 feb 2014 22:20 thomasx Medlem VG 11 285 inlägg 6 feb 2014 22:20 #370 MathiasS skrev: Åsså? Åsså vadå?
Nyfniken #371 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 6 feb 2014 22:46 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 6 feb 2014 22:46 #371 Tala med bönder på bönders vis.
KnockOnWood #372 Grundstött · Halland · 28 345 inlägg 6 feb 2014 22:57 KnockOnWood Grundstött Halland 28 345 inlägg 6 feb 2014 22:57 #372 thomasx skrev: fast det är ju helt ok, värre med de som skriver oss när de menar vi. Idag har oss åkt skidor, liksom. Hen som skriver så har nog alldrigg sett ett par sjidår.
thomasx skrev: fast det är ju helt ok, värre med de som skriver oss när de menar vi. Idag har oss åkt skidor, liksom. Hen som skriver så har nog alldrigg sett ett par sjidår.
MathiasS #373 Medlem · Stockholm · 37 396 inlägg 6 feb 2014 23:02 MathiasS Medlem Stockholm 37 396 inlägg 6 feb 2014 23:02 #373 Nyfniken skrev: Tala med bönder på bönders vis. Ja det låter rimligt, jag missade att det var götlabörgare i tråden.
Nyfniken skrev: Tala med bönder på bönders vis. Ja det låter rimligt, jag missade att det var götlabörgare i tråden.
elpaco #374 Trädgårdsfixare · Västra Götaland · 4 562 inlägg 7 feb 2014 17:17 elpaco Trädgårdsfixare Västra Götaland 4 562 inlägg 7 feb 2014 17:17 #374 KnockOnWood skrev: Hen som skriver så har nog alldrigg sett ett par sjidår. åsså har vi dem som skriver hen .. som om någon kräkits en slatt i min mun liksom .. ryser bara jag tänker påt ..
KnockOnWood skrev: Hen som skriver så har nog alldrigg sett ett par sjidår. åsså har vi dem som skriver hen .. som om någon kräkits en slatt i min mun liksom .. ryser bara jag tänker påt ..
C cecar33 #375 Medlem · Norra Halland · 3 359 inlägg 7 feb 2014 17:30 cecar33 Medlem Norra Halland 3 359 inlägg 7 feb 2014 17:30 #375 Åsså har vi dom som ryser när dom tänker, stackarna