59 405 läst ·
563 svar
59k läst
563 svar
Alltså.. NÅGOT är fel när..
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Skiljer på delavstämning och full avstämning.
Fortsätter tjata om Kvantum här för att få nån ansvarig att förstå att det blir fel.
SKA man stjäla så scannar man INTE den dyraste varan!
Egentligen självklart för alla utom en en Kvantumägare.
Fortsätter tjata om Kvantum här för att få nån ansvarig att förstå att det blir fel.
SKA man stjäla så scannar man INTE den dyraste varan!
Egentligen självklart för alla utom en en Kvantumägare.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Oh-ja, många gånger, i brasilien och usa. På Fogo de Chao i Sao Paolo och Kansas City t.ex. Kolla in deras hemsida så ser du lite hur det funkar. Det är det bästa man kan tänka sig. Å för den som faktiskt kan tänka sig att lyfta på häcken så finns helt otroliga buffe-bord också. Men det kan så klart variera hur bra det är mellan olika Churrascarior, jag har inte så höga förväntningar på Brasa i göteborg jämfört med de i brasilien jag varit på t.ex.mexitegel skrev:
Du ska helt enkelt inte självscanna. Jag har självscannat i sju år och har aldrig haft ett enda fel vid någon kontroll. När jag handlade på samma ställe i över fyra år hade jag knappt ens en kontroll per år. Självklart några kontroller i början men när dom inte hittar något fel så glesas det ut och det stör inte alls.pelle242 skrev:
Ungefär så, inte riktigt hela buffebordet, men allt grillat kött, och det är ju det enda man vill åt ändåBlindnit skrev:
Man behöver inte prata nåt, man bara pekar på det kött man vill ha när de kommer och erbjuder dig från sina svärd.
