Ska man köra när det är lite svalare och kanske blött och inte bara på varma dagar så kanske bäst före är passerat även om det finns mönster kvar. Beror kanske lite på hur mycket aktiv körning det är också....
 
Har glöm att visa upp min nya🥰.. blev byte strax innan säsongen var slut.
Så nu längtar man lite extra till sommaren
Jag hann byta system iaf

Det är väldigt högt!!!
Pratar i vanlig samtals ton på klippet
 
  • Ny sportmotorcykel med blå, vita och röda detaljer står parkerad på en grusväg, med hjälm och handskar placerade på sitsen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Peter_Bromma och 3 till
  • Laddar…
Det är ju bra att det låter lite så att även folk långt bort får njuta lite av ljudet!
 
  • Ledsen
MONTREAL
  • Laddar…
B berne88 skrev:
Har glöm att visa upp min nya🥰.. blev byte strax innan säsongen var slut.
Så nu längtar man lite extra till sommaren
Jag hann byta system iaf

Det är väldigt högt!!!
Pratar i vanlig samtals ton på klippet
Den där lilla måste väl identifiera sig som rakt rör ändå? 😘
 
  • Gilla
berne88
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Den där lilla måste väl identifiera sig som rakt rör ändå? 😘
Tycker det är lite svårt att avgöra på den filmen när det inte vrids något på rullen. Skulle kunna vara ett krokigt rör. Vi behöver en ny film.
 
  • Gilla
berne88
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Den där lilla måste väl identifiera sig som rakt rör ändå? 😘
Det är definitionen 😜
 
  • Haha
Tokslut
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Tycker det är lite svårt att avgöra på den filmen när det inte vrids något på rullen. Skulle kunna vara ett krokigt rör. Vi behöver en ny film.
Får försöka lösa ett nytt klipp, ska byta ut en hel del delar på den. Får start å drar lite i rulle. Så du kan kontrollera om rören är krokiga. Hade vart hemskt tråkigt om så var fallet
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Den här kanske inte är så kul för utsocknes, men då han åker runt i mina hoods och dessutom gjort kul musik till den reste sig håren på min kropp när den dök upp idag. Tänk er känslan att bara dra ut fritt och åka.....
Så sjukt sugen man blev att äga nått vettigt med 2 hjul.
Har förvisso en trimmad DT50 på altanen, men bakdäcket är blankt ☹️
 
  • Gilla
galento och 2 till
  • Laddar…
ok, nästa år blir det fulldubbat så tar vi en sväng…!
 
  • Älska
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Sandtaget kände jag igen iaf. 🥰





 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
U
Tokslut Tokslut skrev:
Sandtaget kände jag igen iaf. 🥰


[video]


[video]
U***rås?
 
U Utsliten och utdömd skrev:
U***rås?
Pålam.. Men börjar tvivla nu när jag tänker efter 😂😚Und.. var såå länge sedan jag var i så minnena kanske går ihop
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd
  • Laddar…
10 år på samma moppe blev för mycket, så jag köpte en ny idag 🙂
Vit Gilera-moped parkerad i garage, nyligen inköpt efter tio år med tidigare moped.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
fribygg och 9 till
  • Laddar…
Det är du värd, man kan inte ha för många!
 
  • Gilla
Isakare
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Tycker det är lite svårt att avgöra på den filmen när det inte vrids något på rullen. Skulle kunna vara ett krokigt rör. Vi behöver en ny film.
Du får avgöra nu:)😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.