1 191 684 läst ·
17 020 svar
1192k läst
17,0k svar
Allt om bilen
Wee, kom billigt undan. 3.125kr för rep. och såå mycket snabbare uppstart nu 😳🤭Utbyte hade kostat €1.200 +moms 😅Tokslut skrev:
"lite städning och ominstallation" var vad som behövdes. www.customtronix.com
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Va' e' de' för bil?
Ok, frågar pga av att knappsättning och display är snarlik min Jeep Compass m/18.
Jag har inte utforskat appleförmågorna om jag ska vara ärlig...skärmen är ua! 😀 🐈
de årsmodellerna tycker jag Cheva hade trevligare inredningar. När jag skulle byta min 2008 kändes mitten av 10-talets chevainredningar för plastiga medans RAMarna var mycket trevligare. Så därför köpte jag min första Moparprodukt. Nu verkar ju Cheva ha problem med alla deras motorer medans de kommit ifatt med inredningarna. Men kommer nog aldrig köpa en bil för över miljonen så ser ut att bli slutförbrukare på denna 🙃RoTe skrev:
Nej Chevrolet då var ju riktigt äckliga interiörmässigt tycker jag, men just Cat Eye karossen såg bra ut, men jag körde eftermarknadsljus på min 06a, såg riktigt arg ut...Tokslut skrev:
de årsmodellerna tycker jag Cheva hade trevligare inredningar. När jag skulle byta min 2008 kändes mitten av 10-talets chevainredningar för plastiga medans RAMarna var mycket trevligare. Så därför köpte jag min första Moparprodukt. Nu verkar ju Cheva ha problem med alla deras motorer medans de kommit ifatt med inredningarna. Men kommer nog aldrig köpa en bil för över miljonen så ser ut att bli slutförbrukare på denna 🙃
Logga in
Skapa konto
Ok renovering, orkade inte åka och blästra och inte hade jag någon färg hemma heller.
180:- istället för minst 800-1000:-, satsen var med ny kolv.
Bytte även belägg på höger sida tid 3h eller 4.5 med mat och åka och hämta lite prylar
Har även en renoveringssats till högersidan men det får nog bli nästa bromsbeläggsbyte
Logga in
Skapa konto
180:- istället för minst 800-1000:-, satsen var med ny kolv.
Bytte även belägg på höger sida tid 3h eller 4.5 med mat och åka och hämta lite prylar
Har även en renoveringssats till högersidan men det får nog bli nästa bromsbeläggsbyte