Tokslut Tokslut skrev:
Du har ju DO88 "nära" i Nykvarn annars, kanske inte öppna i morgon dock

Tur i oturen att hon kom så långt
Biltema har 10 mm bränsleslang, den få duga nu, så kan jag köpa något seriösare i veckan.
Det är ju bara på returen, och Biltema säger max 80 bar, så det borde funka en stund.

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Nu är det väder för att skicka in infotainment enheten då kliman inte går att styra när den är borta

[bild]
Wee, kom billigt undan. 3.125kr för rep. och såå mycket snabbare uppstart nu 😳🤭Utbyte hade kostat €1.200 +moms 😅

"lite städning och ominstallation" var vad som behövdes. www.customtronix.com

1778343201194.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
karlmb och 8 till
  • Laddar…
Va' e' de' för bil?

Fotografen Fotografen skrev:
Va' e' de' för bil?
2015 RAM 1500 Hemi 4x4

Ok, frågar pga av att knappsättning och display är snarlik min Jeep Compass m/18.

Ok, frågar pga av att knappsättning och display är snarlik min Jeep Compass m/18.
2018 va väl första året med Apple car play så din Uconnect mjukvara ser lite annorlunda ut + din skärm har tydligen lätt för att delaminera sig :(

Jag har inte utforskat appleförmågorna om jag ska vara ärlig...skärmen är ua! 😀 🐈

Jag har inte utforskat appleförmågorna om jag ska vara ärlig...skärmen är ua! 😀 🐈
android auto då ;)

RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
2015 RAM 1500 Hemi 4x4
Fiat! 💩

• Haha
  • Gilla
  • Älska
karlmb och 2 till
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Fiat! 💩
Det mesta var nog spikat redan medans den hette Dodge RAM 😘 Fiat lyckades bara fila bort Dodge namnet och ändra Glykolfärgen.

• Haha
karlmb
  • Laddar…
RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
Det mesta var nog spikat redan medans den hette Dodge RAM 😘 Fiat lyckades bara fila bort Dodge namnet och ändra Glykolfärgen.
Jag hade en 06a, hade aldrig köpt en nyare.

RoTe RoTe skrev:
Jag hade en 06a, hade aldrig köpt en nyare.
de årsmodellerna tycker jag Cheva hade trevligare inredningar. När jag skulle byta min 2008 kändes mitten av 10-talets chevainredningar för plastiga medans RAMarna var mycket trevligare. Så därför köpte jag min första Moparprodukt. Nu verkar ju Cheva ha problem med alla deras motorer medans de kommit ifatt med inredningarna. Men kommer nog aldrig köpa en bil för över miljonen så ser ut att bli slutförbrukare på denna 🙃

RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
de årsmodellerna tycker jag Cheva hade trevligare inredningar. När jag skulle byta min 2008 kändes mitten av 10-talets chevainredningar för plastiga medans RAMarna var mycket trevligare. Så därför köpte jag min första Moparprodukt. Nu verkar ju Cheva ha problem med alla deras motorer medans de kommit ifatt med inredningarna. Men kommer nog aldrig köpa en bil för över miljonen så ser ut att bli slutförbrukare på denna 🙃
Nej Chevrolet då var ju riktigt äckliga interiörmässigt tycker jag, men just Cat Eye karossen såg bra ut, men jag körde eftermarknadsljus på min 06a, såg riktigt arg ut...

IMG_20260509_223253.jpg
Skapa konto

• Gilla
Isakare och 1 till
  • Laddar…
Skönaste sätena hade iaf. Chevas "new body style"/NBS/GMT800 (1999-2006) 🥰

• Gilla
RoTe
  • Laddar…
Ok renovering, orkade inte åka och blästra och inte hade jag någon färg hemma heller.

Snapchat-110051592.jpg
Skapa konto

180:- istället för minst 800-1000:-, satsen var med ny kolv.

Bytte även belägg på höger sida tid 3h eller 4.5 med mat och åka och hämta lite prylar
Har även en renoveringssats till högersidan men det får nog bli nästa bromsbeläggsbyte

• Gilla
karlmb och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.