• Gilla
karlmb
  • Laddar…
RoTe
Tokslut Tokslut skrev:
Tar vi Svenska priser så 7.000kr för ett Mopar Ok och 900kr för Mopar rep. sats ;)

Iof.s inte en hel repsats men glidpinnar med gummin får man lägga till om Oket är så trött

[bild]

[länk]

[länk]
ingen kör mopar i sverige, stellentis är totalt efterblivna, ja jag har haft en ram 1500

• Haha
  • Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
hsd
Stellantis har problem med sina 14 bilmärken och väljer nu att satsa på 4 av dessa (Fiat är fet ena...), och de övriga 10 kommer inte att få den senaste tekniken och eventuellt avvecklas

Nån mer som tycker nya BMW har blivit så fula i nosen? Stora och klunsiga, med överdriven BMW-grill.
Idag möte jag däremot en halvmellanliten (el?)-suv som såg ut som den bitit i en citron!
Apful!

• Gilla
husägaren TS och 1 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Apful!
Nya bilar är ju ofta det...

• Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Jag kan, tyvärr, bara instämma.
Har fö aldrig ägt någon BMW.

Jag kan, tyvärr, bara instämma.
Har fö aldrig ägt någon BMW.
Inte jag heller, det är kanske därför jag har blivit sugen på en 1602a lika gammal som mig...

• Gilla
Fel av Åke och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Inte jag heller, det är kanske därför jag har blivit sugen på en 1602a lika gammal som mig...
Eller en 2002 TI med lite andra grejor i motor som annan kam/topp, Weber 48or, luftigare avgassystem, osv.👍
Bara ljudet...
De tävlade man emot.😃

A AndersS skrev:
Eller en 2002 TI med lite andra grejor i motor som annan kam, Weber 48or, luftigare avgassystem, osv.👍
Bara ljudet...
En 55 år gammal bil under tonnet med ca 80 vilda kusar tror jag passar den här gubben.

RoTe
Nån mer som tycker nya BMW har blivit så fula i nosen? Stora och klunsiga, med överdriven BMW-grill.
Idag möte jag däremot en halvmellanliten (el?)-suv som såg ut som den bitit i en citron!
Apful!
Har inte alla märken blivit apfula? Jag tänker inte köpa nåt nyare än 18 år iaf

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Eller en 2002 TI med lite andra grejor i motor som annan kam/topp, Weber 48or, luftigare avgassystem, osv.👍
Bara ljudet...
De tävlade man emot.😃
1987.
2002 turbo.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
2002 turbo 1.jpg
Skapa konto
2002 turbo 2.jpg
Skapa konto

• Gilla
jawen och 3 till
  • Laddar…
Apful!
Allra senaste BMWn (ix3 2026) har ju fått krympta njurar igen...

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Hade en 1602-74 ,har för mig att det var runt 76/77 jag köpte den.

• Gilla
Isakare
  • Laddar…
Attitudeswe
Tur man har koll på väljarbasen iaf

Screenshot_20260430-084503.png
Skapa konto

Isakare Isakare skrev:
1987.
[bild][bild][bild]
Jajädrar, något man glömt var skärmbreddare i glasfiber monterade utan någon finess, på många tävlingsbilar.😂

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.