1 356 759 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Det är någon som inte bara uppskattar solen.. utan också vår balkongdörr med glas hela vägen ner.. OCH den där mattan som gör att man kan "nyttja allt" på en gång 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Om man inte älskar våra små mördarmaskiner förtäckta till de sötaste , mysigaste små härskare till pälsklingar så ska man nog inte ha katt 😂.
Gåvorna de kommer in med är bara att vara tacksam för. Har aldrig behövt lägga en enda krona på musfällor och de döda gnagare som jag får kastar jag ut till skatorna som blir överlyckliga för den lätta matbiten.
Gåvorna de kommer in med är bara att vara tacksam för. Har aldrig behövt lägga en enda krona på musfällor och de döda gnagare som jag får kastar jag ut till skatorna som blir överlyckliga för den lätta matbiten.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Ja, Hampus har börjat jaga igen, senast idag ville han komma in med en mus...🐈⬛ 🐀4774 skrev:
Om man inte älskar våra små mördarmaskiner förtäckta till de sötaste , mysigaste små härskare till pälsklingar så ska man nog inte ha katt 😂.
Hustrun väckte mig 03.30 för att katten gnällde och fräste, som hon aldrig brukar. Vid 04 kräktes hon, troligen blötfodret från häromdagen.
Akuttid hos veterinär om en timma. Håll tummarna.
Akuttid hos veterinär om en timma. Håll tummarna.
Veterinären kände något i buken, om vi har tur är det ben från råttjäveln hon åt halva av. Dehydrerad, lite piggare nu än för en stund sen.kashieda skrev: