K
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Laban laddar för Sverige-Italien ikväll
Han är på g!! 😻

• Gilla
Patrik440 och 3 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Min tidigare katter hade jedikrafter och kände så fort jag tänkte tanken avmaskningspiller och drog som en oljad blixt ut genom kattluckan.
När det gäller avmaskningspiller så finns det numera
något man droppar i pälsen istället.
Precis som med antifästingmedel.

• Wow
Tokslut
  • Laddar…
Katt poserar framför vit kökslucka medan en person håller en förpackning kattmat i handen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

”När jag blir stor ska jag bli fotomodell för kattmat”.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Patrik440 och 24 till
  • Laddar…
Någon som har en lösning på kattluckan så den inte öppnar om katten bär med med sig en mus?

C Chandler skrev:
Någon som har en lösning på kattluckan så den inte öppnar om katten bär med med sig en mus?
Du måste installera en muslucka så att musen kan gå in och ut själv, utan att katten behöver bära den!

(Nej, jag förstår inte hur det skulle vara möjligt utan en ganska avanserad AI-kamera?)

• Haha
dicliff och 6 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Laban laddar för Sverige-Italien ikväll
Ser ut som om Sverige kan få svårt att lämna egen planhalva…

• Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Juul Juul skrev:
Du måste installera en muslucka så att musen kan gå in och ut själv, utan att katten behöver bära den!

(Nej, jag förstår inte hur det skulle vara möjligt utan en ganska avanserad AI-kamera?)
ZeroMOUSE t.ex. har en lösning för 2400kr som man installerar på befintlig kattlucka. Jag tänkte om någon provat den eller någon annan lösning?

Katt med mus i munnen syns genom kattlucka med text om mus- och bytesdetektering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

C Chandler skrev:
ZeroMOUSE t.ex. har en lösning för 2400kr som man installerar på befintlig kattlucka. Jag tänkte om någon provat den eller någon annan lösning?

[bild]
Oj. Häftigt! Det visste jag inte att det fanns.

C Chandler skrev:

[bild]
Den hade grannen behövt! De hade en duva som gick i köket en morgon. Katten hade släpat in den och sedan tröttnat 🤣

• Haha
  • Wow
Snigla och 2 till
  • Laddar…
Kattkvinnan Kattkvinnan skrev:
De hade en duva som gick i köket en morgon. Katten hade släpat in den och sedan tröttnat
Duva? Vi har genom åren haft fler fågelarter än jag kan namnge och som grädde på moset även en hysterisk fladdermus. 🐈‍⬛

• Wow
  • Ledsen
  • Haha
dicliff och 7 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Duva? Vi har genom åren haft fler fågelarter än jag kan namnge och som grädde på moset även en hysterisk fladdermus. 🐈‍⬛
hoppas ni uppskattade gåvorna 😹

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Mikael_L
Alfredo Alfredo skrev:
Som katten dragit in, eller?

Jag har haft två st talgoxar som flög omkring inne i vardagsrummet en dag när jag kom hem.
Men de hade tagit sig in genom en friskluftsventil där gallret hade trillat bort, så det fanns ingen katt som var skyldig.

Möss, fåglar av diverse arter och harungar har släpats in här hemma .
Man vänjer sig, men man blir ju lite ledsen när det är harungar.
Mvh mindis

• Ledsen
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Som katten dragit in, eller?
Ja, eller katterna kanske snarare.

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Kattkvinnan Kattkvinnan skrev:
hoppas ni uppskattade gåvorna
Hade nog föredragit ett presentkort... 😂

• Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.