1 356 755 lĂ€st ·
15 273 svar
1357k lÀst
15,3k svar
Alla som gillar katter - rÀck upp en hand!
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
K
Kakelugnen566
HusÀgare
· SmĂ„lands ostkust
· 1 470 inlĂ€gg
Kakelugnen566
HusÀgare
- SmÄlands ostkust
- 1 470 inlÀgg
Jag kan förövrigt tipsa om att dessa fÄgelholkar sÀljs pÄ Rusta för 50kr/st denna vecka.
Jag har ingen aning ifall Frasse har lyckats ta nÄgon fÄgel nÄgon gÄng, han har i alla fall inte slÀpat hem nÄgon.
Men det kÀnns ÀndÄ bra att mata fÄglarna under vintern och hjÀlpa dem med fÄgelholkar pÄ sommaren för att jÀmna ut den negativa effekten som vÄra pÀlsklingar kan utgöra.
Vi har tvÄ holkar nu, sedan mÄnga Är, men nu ska det bli ett par till.
Jag har ingen aning ifall Frasse har lyckats ta nÄgon fÄgel nÄgon gÄng, han har i alla fall inte slÀpat hem nÄgon.
Men det kÀnns ÀndÄ bra att mata fÄglarna under vintern och hjÀlpa dem med fÄgelholkar pÄ sommaren för att jÀmna ut den negativa effekten som vÄra pÀlsklingar kan utgöra.
Vi har tvÄ holkar nu, sedan mÄnga Är, men nu ska det bli ett par till.
Mysgubbarna đ»
Ăr man klippt som BĂ€rra nu Ă€r, Ă€r det skönt med jacka nĂ€r man Ă€r ute pĂ„ vĂ„ren.
SĂ€tter sig fint innanför dörren och vĂ€ntar pĂ„ att jackan ska tas pĂ„ nĂ€r han vill ut. â€ïž
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ăr man klippt som BĂ€rra nu Ă€r, Ă€r det skönt med jacka nĂ€r man Ă€r ute pĂ„ vĂ„ren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
SĂ€tter sig fint innanför dörren och vĂ€ntar pĂ„ att jackan ska tas pĂ„ nĂ€r han vill ut. â€ïž
Administrator
· SkĂ„ne
· 8 672 inlĂ€gg
Vad duktig han Ă€r som lĂ„ter dig ta pĂ„ jackan.đ»