1 356 755 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Maui 14v idag, 10dygn hos oss. 😻
2240g nu.
Ute i kattgården en liten stund och första gången på gräs medans Bärt tar en runda i koppel.
Dagen avslutas tätt inpå varandra i soffan.
2240g nu.
Ute i kattgården en liten stund och första gången på gräs medans Bärt tar en runda i koppel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Dagen avslutas tätt inpå varandra i soffan.
Logga in
Skapa konto
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Logga in
Skapa konto
Idag har Hampus sovit inne i stort sett hela dagen och kvällen, han var bara ute ngra timmar på em
Han gick till dörren vid sängdags och jag frågade om han verkligen skulle ut eftersom det är kallt, minus 2-3°
Det är rätt så kul att se honom vid dörröppningen övervägande i ngra sekunder om; ska jag gå ut? Och så vänder han på tassen och går in..
Och nu ligger han här jämte kudden ❤️
Ofta när framförallt Fia gör så är det för att hon bara vill få uppmärksamhet och har egentligen ingen lust alls att gå ut.K Kakelugnen566 skrev:[bild]
Idag har Hampus sovit inne i stort sett hela dagen och kvällen, han var bara ute ngra timmar på em
Han gick till dörren vid sängdags och jag frågade om han verkligen skulle ut eftersom det är kallt, minus 2-3°
Det är rätt så kul att se honom vid dörröppningen övervägande i ngra sekunder om; ska jag gå ut? Och så vänder han på tassen och går in..
Och nu ligger han här jämte kudden ❤️
Tror du inte att det skulle fungera bra att låta Maui följa med när storebror går i sele då han knappast kommer att gå ett steg utan brorsan och på så sätt lära Maui tidigt vad som gäller i den stora världen?FredrikR skrev:
Jorå men han är inte riktigt redo. 🙂4774 skrev:
Vi har provat med sele inomhus 2ggr och första gången kunde han inte stå upp med den på utan försökte backa ur den, andra gången gick mycket bättre dock.😻
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
👍 ja, uppmärksamhet vill de ha i olika situationer.. mest med mat här4774 skrev:
Han sov inne i natt till 4-5, då väckte han mig med ett mjau och ville ut. Jag vaknade runt 7.30, såg honom på stenmuren och knackade på fönstret och återigen kom han som ett skott. Då jamade han uppfordrande och ville ha påfyllning i matskålen fastän det fanns mat. Jag skakade på skålen och då satte han sig och åt. Och nu ligger han I sängen....❤️ 🐈⬛
S
swirve
Elektroniktokig
· Östergötland
· 1 515 inlägg
swirve
Elektroniktokig
- Östergötland
- 1 515 inlägg
I helgen blev två kattungar tingade, så nu är bara två kvar. Lite vemodigt att inte behålla nån denna gång, men går inte spara från varje kull. Nu återstår att hitta ytterligare två lämpliga hem för dessa godingar!
Logga in
Skapa konto
Åh jag skulle ta dem på stuts om det inte vore för Pelle och Fia. Så söta att jag bara vill supergosa med dem 🥰S swirve skrev:
Medlem
· Västra Götaland
· 2 574 inlägg