Alla kattonger ska provas, så det så!!
Katt sitter på en pizzakartong bredvid en uppvikt pizza med sallad, i ett kök med vita skåp i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
  • Wow
Sona2012 och 17 till
  • Laddar…
N Nyikåk skrev:
Ja, det är problemet, just nu är hon inte fluffig men om något år är hon nog både störst och fluffig... så det blir kanske Störstfluff 😀.
Bamsefluff ?

• Gilla
  • Haha
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Maui 14v idag, 10dygn hos oss. 😻
2240g nu.

Ute i kattgården en liten stund och första gången på gräs medans Bärt tar en runda i koppel.
Ljus kattunge i kattgård går på gräs, omgiven av nät och trästruktur, med röd byggnad i bakgrunden.
Skapa konto
Katt utomhus på gräs vid kattgård, i koppel.
Skapa konto

Dagen avslutas tätt inpå varandra i soffan.
Två katter vilar tätt ihop i en soffa, en större katt och en kattunge med ljus päls, vilket antyder en trygg och närhet fylld avslutning på dagen.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
TorbjornEd och 19 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
2240g nu.

Ute i kattgården en liten stund och första gången på gräs medans Bärt tar en runda i koppel.
[bild][bild]

[bild]
Grattis Maui på 14 veckors dagen och Grattis Bärra till din nya kamrat 🥰🥰🥰

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover inomhus på en blå filt, bredvid en kudde.
Skapa konto

Idag har Hampus sovit inne i stort sett hela dagen och kvällen, han var bara ute ngra timmar på em
Han gick till dörren vid sängdags och jag frågade om han verkligen skulle ut eftersom det är kallt, minus 2-3°
Det är rätt så kul att se honom vid dörröppningen övervägande i ngra sekunder om; ska jag gå ut? Och så vänder han på tassen och går in..
Och nu ligger han här jämte kudden ❤️

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Sona2012 och 9 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Idag har Hampus sovit inne i stort sett hela dagen och kvällen, han var bara ute ngra timmar på em
Han gick till dörren vid sängdags och jag frågade om han verkligen skulle ut eftersom det är kallt, minus 2-3°
Det är rätt så kul att se honom vid dörröppningen övervägande i ngra sekunder om; ska jag gå ut? Och så vänder han på tassen och går in..
Och nu ligger han här jämte kudden ❤️
Ofta när framförallt Fia gör så är det för att hon bara vill få uppmärksamhet och har egentligen ingen lust alls att gå ut.

• Haha
dicliff
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
2240g nu.

[bild][bild]

[bild]
Tror du inte att det skulle fungera bra att låta Maui följa med när storebror går i sele då han knappast kommer att gå ett steg utan brorsan och på så sätt lära Maui tidigt vad som gäller i den stora världen?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Tror du inte att det skulle fungera bra att låta Maui följa med när storebror går i sele då han knappast kommer att gå ett steg utan brorsan och på så sätt lära Maui tidigt vad som gäller i den stora världen?
Jorå men han är inte riktigt redo. 🙂
Vi har provat med sele inomhus 2ggr och första gången kunde han inte stå upp med den på utan försökte backa ur den, andra gången gick mycket bättre dock.😻

• Gilla
4774
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Ofta när framförallt Fia gör så är det för att hon bara vill få uppmärksamhet och har egentligen ingen lust alls att gå ut.
👍 ja, uppmärksamhet vill de ha i olika situationer.. mest med mat här
Han sov inne i natt till 4-5, då väckte han mig med ett mjau och ville ut. Jag vaknade runt 7.30, såg honom på stenmuren och knackade på fönstret och återigen kom han som ett skott. Då jamade han uppfordrande och ville ha påfyllning i matskålen fastän det fanns mat. Jag skakade på skålen och då satte han sig och åt. Och nu ligger han I sängen....❤️ 🐈‍⬛

• Älska
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
S SusoDus skrev:
Bamsefluff ?
Kanske, men det låter lite för maskulint för henne.
Men det blir kanske Tofsöra helt enkelt eftersom det stämmer redan nu.

• Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
S
I helgen blev två kattungar tingade, så nu är bara två kvar. Lite vemodigt att inte behålla nån denna gång, men går inte spara från varje kull. Nu återstår att hitta ytterligare två lämpliga hem för dessa godingar!
Två fluffiga kattungar i varm belysning ligger tillsammans på en filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 13 till
  • Laddar…
4774
S swirve skrev:
I helgen blev två kattungar tingade, så nu är bara två kvar. Lite vemodigt att inte behålla nån denna gång, men går inte spara från varje kull. Nu återstår att hitta ytterligare två lämpliga hem för dessa godingar!
[bild]
Åh jag skulle ta dem på stuts om det inte vore för Pelle och Fia. Så söta att jag bara vill supergosa med dem 🥰

K
Svart katt sover på en säng, delvis täckt av en brun filt.
Skapa konto

Någon brer ut sig

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 8 till
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Någon brer ut sig
Snarare gosar ner sig 😄

• Gilla
Kakelugnen566
  • Laddar…
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Någon brer ut sig
Ja. Men som tur är får katten plats ändå.

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Bästerortarn och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.