4774
K Kakelugnen566 skrev:
Ja, det är för härliga! I går morse låg han nära mig i sängen och jag kelade med honom och då slickade han mig på handen. Det är ju inte så vanligt att katter gör, om man jämför med hundar. Jag tror att han gillar mig.. ❤️
Första gången som Pelle och jag möttes på nynäs katthem så jagade han först bort sin helsvarta bror och slängde sig sedan ner och slickade mina tår helt hysterisk och när vi sedan gick för att hitta ett till syskon så hoppade han ner i min handväska som stod kvar på golvet ♥️♥️♥️. Att det var han som valde mig går inte att ta miste på ❤️❤️❤️.

• Älska
  • Gilla
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Första gången som Pelle och jag möttes på nynäs katthem så jagade han först bort sin helsvarta bror och slängde sig sedan ner och slickade mina tår helt hysterisk och när vi sedan gick för att hitta ett till syskon så hoppade han ner i min handväska som stod kvar på golvet ♥️♥️♥️. Att det var han som valde mig går inte att ta miste på ❤️❤️❤️.
Nämen, så härligt! Ja du blev verkligen utvald!! ❤️ 🐈‍⬛

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
K Kakelugnen566 skrev:
Nämen, så härligt! Ja du blev verkligen utvald!! ❤️ 🐈‍⬛
Han älskar husse oxå 😉

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
K
4774 4774 skrev:
Han älskar husse oxå 😉
Jamen, det är väl klart! 👍

• Gilla
4774
  • Laddar…
Katt med en kon runt huvudet ligger på rygg på en säng, vilar på rosa lakan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Katt med krage ligger ner på en beige filt.
Skapa konto

• Älska
  • Ledsen
  • Gilla
Bästerortarn och 9 till
  • Laddar…
Mikael_L
Meeen, jag hade ju tänkt sitta där nu ... 😔
En katt ligger hopkurad på en svart kontorsstol ovanpå ett par strumpor.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Bästerortarn och 9 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Meeen, jag hade ju tänkt sitta där nu ... 😔
Tänk om! Du har fler stolar.

• Gilla
  • Haha
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L
Självklart, nu har jag suttit på den här hårda trästolen och jobbat med datorns skärm och tangentbord snett i 45° vinkel.
Inte det minsta bekvämt, ja för mig alltså...
Grå katt vilar på en svart skrivbordsstol bredvid en grön trästol i ett hemmakontor.
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Bästerortarn och 10 till
  • Laddar…
4774
Mikael_L Mikael_L skrev:
Självklart, nu har jag suttit på den här hårda trästolen och jobbat med datorns skärm och tangentbord snett i 45° vinkel.
[bild]
Nä, men för katten 😂. Som för övrigt fortfarande är sur för att du inte har tackat för stolsuppvärmningen.

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Mikael_L
Precis NU passade det den lille herrn och prinsen att lämna stolen, så jag kan få använda den.
Nu ska han äta några torrisar och sen ut och så börjar nattskiftet, antar jag ...

• Gilla
  • Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
Maui, nu 1v hos oss.
Redan en självklar medlem i familjen.
En orange kattunge sover på rygg med ena tassen över ansiktet på en soffa framför en TV.
Skapa konto

En så go och härlig liten misse! ❤️

Idag blev han först rädd när Bärra började jama och skrika högt som han ofta gör innan han kräks, ganska snart vände dock rädslan till att försöka trösta Bärra och se så att allt var bra med honom. 😻

• Älska
  • Gilla
Bästerortarn och 18 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Farbror är i fel tråd om farbror söker medlidande... 😂🙃🐈‍⬛🙀

• Haha
  • Gilla
  • Älska
Bästerortarn och 8 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Maui, nu 1v hos oss.
Redan en självklar medlem i familjen.
[bild]
En så go och härlig liten misse! ❤️

Idag blev han först rädd när Bärra började jama och skrika högt som han ofta gör innan han kräks, ganska snart vände dock rädslan till att försöka trösta Bärra och se så att allt var bra med honom. 😻
Gulleplutt 🥰🥰🥰🥰🥰

• Älska
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
B
Frasse fick mat vid kl 7 på måndag morgon och sedan gick han ut. Tisdag kväll började vi fundera vart han var då ingen sett honom, blev lite orolig då tempen varit ~3° på natten. Letade och ropade på kvällen, dagen efter (igår), både på dagen och kvällen, men ingen Frasse dök upp.
I morse vid 6:30 lät det i luckan och han kom in, såg ut som vanligt men var lite hungrigare efter 3 dygn ute, han åt ordentligt sen var det dags att sova (han väljer gärna lite undanskymda platser).

Svart katt vilar under ett bord med dämpad belysning och texturerade tyger i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Mikael_L och 10 till
  • Laddar…
K
Två katter ligger på en kudde inomhus och tittar ut genom ett glasfönster på en ekorre på uteplatsen.
Skapa konto

Första parkett.. (ej mina)

• Gilla
  • Älska
kashieda och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.