1 356 778 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Första gången som Pelle och jag möttes på nynäs katthem så jagade han först bort sin helsvarta bror och slängde sig sedan ner och slickade mina tår helt hysterisk och när vi sedan gick för att hitta ett till syskon så hoppade han ner i min handväska som stod kvar på golvet ♥️♥️♥️. Att det var han som valde mig går inte att ta miste på ❤️❤️❤️.K Kakelugnen566 skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Nämen, så härligt! Ja du blev verkligen utvald!! ❤️ 🐈⬛4774 skrev:
Första gången som Pelle och jag möttes på nynäs katthem så jagade han först bort sin helsvarta bror och slängde sig sedan ner och slickade mina tår helt hysterisk och när vi sedan gick för att hitta ett till syskon så hoppade han ner i min handväska som stod kvar på golvet ♥️♥️♥️. Att det var han som valde mig går inte att ta miste på ❤️❤️❤️.
Renoverare
· Stockholm
· 20 306 inlägg
Maui, nu 1v hos oss.
Redan en självklar medlem i familjen.
En så go och härlig liten misse! ❤️
Idag blev han först rädd när Bärra började jama och skrika högt som han ofta gör innan han kräks, ganska snart vände dock rädslan till att försöka trösta Bärra och se så att allt var bra med honom. 😻
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Idag blev han först rädd när Bärra började jama och skrika högt som han ofta gör innan han kräks, ganska snart vände dock rädslan till att försöka trösta Bärra och se så att allt var bra med honom. 😻
Gulleplutt 🥰🥰🥰🥰🥰FredrikR skrev:
Maui, nu 1v hos oss.
[bild]
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 837 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 837 inlägg
Frasse fick mat vid kl 7 på måndag morgon och sedan gick han ut. Tisdag kväll började vi fundera vart han var då ingen sett honom, blev lite orolig då tempen varit ~3° på natten. Letade och ropade på kvällen, dagen efter (igår), både på dagen och kvällen, men ingen Frasse dök upp.
I morse vid 6:30 lät det i luckan och han kom in, såg ut som vanligt men var lite hungrigare efter 3 dygn ute, han åt ordentligt sen var det dags att sova (han väljer gärna lite undanskymda platser).
I morse vid 6:30 lät det i luckan och han kom in, såg ut som vanligt men var lite hungrigare efter 3 dygn ute, han åt ordentligt sen var det dags att sova (han väljer gärna lite undanskymda platser).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder