1 301 870 läst ·
14 590 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Hampus förra ägare skickade med en kasse med diverse omläggningsgrejer som han hade behövt innan han flyttade till mig.4774 skrev:
Väldigt vanligt skulle jag säga. Katter är stridslystna och gillar verkligen inte att ha andra katter i sin närhet och verkligen inte på deras revir.
Som nyinflyttad kisse så måste han slåss för att kunna få ett eget revir om honan dessutom ansåg att det var hennes.
Sedan finns det katter som hellre springer vid första anblick och katter som är naturliga ledare som de svagare söker skydd hos.
Det är därför jag vill att alla som hör två katter ryka ihop ska stoppa bråket då det kan sluta väldigt illa när båda anser sig lika starka.
Sedan är alla katter sin egna personlighet och där finns lika många som hos oss 😀
Det var många katter som bodde där som slogs.
Inget hänt här som tur är, 🤞🤞🤞
Knappt man vågar säga det.....🫣
Självklart vågar ingen ge sig på Hamp the man 😄. Han är störst, bäst , starkaste och vackraste herren i världen. Enligt honom själv 😂K Kakelugnen566 skrev:
Med risk för att trötta ut Er, men jag hoppas ni förstår hur jag känner mig i mitt husse ❤️
Bild från imorse när yngsta sonen kom ner i vardagsrummet. 😻
Denna är från nånstans runt småtimmarna inatt. 😍
Bild från imorse när yngsta sonen kom ner i vardagsrummet. 😻
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Denna är från nånstans runt småtimmarna inatt. 😍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Många katter är söta, gosiga, fluffiga mm., men Nisse är klart VACKER!❤️Snigla skrev:
NISSES DAGAR (ibland)
[bild]
Nisse ville hålla mig sällskap när jag diskade.. och givetvis skulle han ha ett glas vatten som han kunde smutta lite på ibland!
[bild]
Letar man efter Nisse är det bara att söka efter solspottarna..
[bild]
Man kan också ligga på matte när hon tittar på tv, även om hon nu fortfarande hostar a la jordbävningar imellanåt :/
Jag tröttnar aldrig på bilder av dina katter! Fler tack!FredrikR skrev:
Förresten "småtimmarna inatt", får du någonsin sova nu med nytillskottet i familjen?😂😇
Ja... mycket kan man säga om Nisse.. men fluffig är han då rakt inte hehe..väldigt kort päls.. och väldigt mjuk/len sådan 🤔 (tom mjukare än en fluffkatt vi hade när jag var liten.. halvangora tror jag hon var, så hon var fluffig o mjuk!).D dicliff skrev:
Jag brukar kalla Nisse en elegant herre i sina bästa år
"Nattbilden" togs av frun. 😇D dicliff skrev:
Maui är väldigt duktig på att låta oss sova hela natten och sover relativt ofta på rygg mellan oss i sängen. Ett verkligt litet charmtroll. 😻