4774
K Kakelugnen566 skrev:
[bild]
Första parkett.. (ej mina)
Hahaha mina använder gärna kattluckan för att ligga och titta ut hellre än att faktiskt gå ut eller in genom den.
Om de är ute så står de precis utanför luckan och jamar tills jag kommer och öppnar dörren eller sätter sig utanför ena köksfönstret och knackar på rutan tills jag öppnar fönstret.

De är bortskämda med en matte som alltid är hemma 🥰.

Nu senast jag var i Frankrike i 10 dagar hade husse ett mindre helvete när han kom hem efter jobbet pga två totalt uppmärksamhet törstande kissar som slogs om vem som skulle få mest uppmärksamhet.

Katter gillar verkligen inte förändringar 🙀

• Haha
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Svart fluffig kattunge får vård av en veterinär iklädd blå skjorta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Älska
  • Wow
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 6 till
  • Laddar…
4774
Karl webmaster Johansson Karl webmaster Johansson skrev:
[bild]
Men åh en inte en så liten sötnos ♥️

• Älska
dicliff
  • Laddar…
Vissa tog med lunchen in..

Katt på orientaliskt matta med en liten fågel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Wow
dicliff och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L
Kanske skulle legat i mat-tråden då alltså ... :D

• Haha
  • Gilla
dicliff och 4 till
  • Laddar…
S
När man haft kattunge-spekulanter på besök och härjat järnet så blir man såå trött..
Sovande kattunge på blå filt med prickar, ser utmattad ut efter att ha haft kattunge-spekulanter på besök.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Filuran och 14 till
  • Laddar…
S swirve skrev:
När man haft kattunge-spekulanter på besök och härjat järnet så blir man såå trött..
[bild]
Det tog nära på halva mitt liv innan jag förstod att jag, som pälsdjursallergiker har möjlighet att bli kattägare och jösses så glad jag över den möjligheten. 😻

Kattungen på fotot är mycket vacker.

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 4 till
  • Laddar…
S
FredrikR FredrikR skrev:
Det tog nära på halva mitt liv innan jag förstod att jag, som pälsdjursallergiker har möjlighet att bli kattägare och jösses så glad jag över den möjligheten. 😻

Kattungen på fotot är mycket vacker.
Japp! Samma här, och faktiskt de flesta som köper katt av oss! De som va här idag har köpt 4 sibbar på ett år, varav två ifrån oss...
Kommer två allergi-familjer imorgon och ska kolla allergi-status. Dock känner jag lite av kattungarna men inte de vuxna så lite knepigt.

• Älska
dicliff och 1 till
  • Laddar…
S swirve skrev:
Japp! Samma här, och faktiskt de flesta som köper katt av oss! De som va här idag har köpt 4 sibbar på ett år, varav två ifrån oss...
Kommer två allergi-familjer imorgon och ska kolla allergi-status. Dock känner jag lite av kattungarna men inte de vuxna så lite knepigt.
Kände svagt av Rasmus och besöket till han och uppfödaren, gick bra från dag ett.
Bärt skulle jag säga att jag kände koll o7ch Maui med familj ink. bondkatter på bottenvåningen hos uppfödarenb kände jag noll ifrån😻
Fin och väldigt kärleksfull ras.

• Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Tyvärr fungerar det inte för alla allergiker. 🙁
Jag har varit kattvakt åt 2 sibirier. Med honan gick det jättebra, kände ingenting. Men när jag senare passade hennes helbror från samma kull så gick det inte.

• Ledsen
  • Wow
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Mathildatiger Mathildatiger skrev:
Tyvärr fungerar det inte för alla allergiker. 🙁
Jag har varit kattvakt åt 2 sibirier. Med honan gick det jättebra, kände ingenting. Men när jag senare passade hennes helbror från samma kull så gick det inte.
Jag antar att jag byggt upp nån mindre form av resistens efter 17 år med Sibbar nu dessutom, men det stämmer som du skriver, det funkar inte för alla.

Men det går bra för väldigt, väldigt många. 😻

• Älska
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
IMG_1409.jpeg
Skapa konto

Doris satt och ylade utanför fönstret som är typ 2,5 m upp. Oklart vad hon ville :)

• Gilla
  • Älska
  • Haha
  • Wow
Sona2012 och 11 till
  • Laddar…
4774
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Doris satt och ylade utanför fönstret som är typ 2,5 m upp. Oklart vad hon ville :)
Kom ut och lek med mig 😄

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 3 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Så fiiin! 😻

• Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
K
Svartvit katt sover ihopkurad på en beige handduk på en säng.
Skapa konto

Igår sov Hampus inne i stort sett hela dagen, men var ute ngra timmar under kvällen. Sov sen igen till 00 och trodde att han ville sova inne, för det var kallt redan då, men icke, han ville ut!
I morse såg han mig genom fönstret och då blev det fart på de små benen, och in kom han som ett skott! 😂
Och här ligger han nu, gosekatten ❤️

• Gilla
  • Älska
Sona2012 och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.