Vi närmar oss monteringsdags av våra garderober i vår snart färdiga Onsalavilla 155 T.Våra snickar-killar undrar om vi vill ha gaderoberna inbyggda (mao takanslutna) eller ej.
Imorgon ska det lämnas besked, så jag vill gärna ha lite inputs ang detta, för/nackdelar?, snyggt eller fult?
Tips emottages tacksamt men skyndsamt.

Myran
 
Vi har också funderat kring detta.
Fördelen är tycker vi att det ser snyggare ut.
Nackdel att det blir begränsat att möblera. Det handlar ju i för sig om en liten yta, men, men...

Lycka Till 8)
 
Hm, trodda jag hadda svarat, blivit raderat?
Iaf; röster jag för inbyggda, om det då inte är troligt att ni vil möblera om.

...aha, nu förstår, jag. Exakt samma fråga i kökstråden, jaja ;)

mvh hanneli
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.