Vi närmar oss monteringsdags av våra garderober i vår snart färdiga Onsalavilla 155 T.Våra snickar-killar undrar om vi vill ha gaderoberna inbyggda (mao takanslutna) eller ej.
Imorgon ska det lämnas besked, så jag vill gärna ha lite inputs ang detta, för/nackdelar?, snyggt eller fult?
Tips emottages tacksamt men skyndsamt.
Myran