Vi närmar oss monterandet av garderober i vår snart färdiga Onsalavilla 155 T.Våra snickar-killar undrar om vi vill ha inbyggda garderober eller ej (mao, takanslutna).
Kan jag be att få lite inputs ang detta, för/nackdelar,snyggt eller fult.
Imorgon ska det ges besked, så tips emottages tacksamt men skyndsamt.

Myran
 
Själv gillar jag inte att städa, så jag skulle välja takanslutna garderober. Det blir fullt av damm på ovansidan av skåp.
Och är det aktuellt med takanslutning så bör de ju vara höga och nå nästan ända upp till taket, och då är det utrymmet ändå inte till någon nytta.

/EB
 
Tack för svar.
Det aktuella utrymmet är ca 25 cm.Alltså inte jättemycket plats, men ändå.
Att hiva upp massa saker ser väl ändå inget snyggt ut.
Jag menar har man utrymmen, så konstigt nog fyller man dem ju....

Myran
 
Det beror vel ochså lite på om det är risk för att garderoben blir flyttat? Annars tycker jag takanslutat är snyggast, även om konstruktionen blir lite mer massiv då. Inget damm!

mvh hanneli
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.