Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Nu hade jag kanske inte så mycket mer kosing att investera då.camaro1969 skrev:
Speciellt som mitt pensionskapital hade krympt ihop till ca hälften.
Inte lätt att gå på rea med tom börs
jag har haft CLS i flera år nu, OM dom får igång behandlingarna och det funkar som det är tänkt så blir man nog rikligt belönad.loffes skrev:
Hur menar du med att trenden är vikande?
Vad har du för tips på andra alternativ?
Funderar på storhandla i usa-aktier imorgon.
Har varit fokuserad på militär och vapenindustri men tror nu mer på flygplan och annat samt att dollarn kommer att fortsätta stiga. Nyfiken på den väldigt omtalade DryShips, den har haft en hög nivå, legat lågt ett tag, steg endel i fredags. Kanske värd att chansa på.
Har varit fokuserad på militär och vapenindustri men tror nu mer på flygplan och annat samt att dollarn kommer att fortsätta stiga. Nyfiken på den väldigt omtalade DryShips, den har haft en hög nivå, legat lågt ett tag, steg endel i fredags. Kanske värd att chansa på.
Redigerat:
Tittar man på Cls utveckling senaste 12 eller 36 månader så blir man väl inte jubla lycklig.
Tycker inte att deras produkt är så speciellt bra heller.
Svårt att rekommendera men jag skulle titta på SpectraCure istället.
De har i och försig även en trist aktie utveckling men en bra produkt.
De har informerat om en stundande emission och där är 80 % garanterat.
När de fått in kapitel så har de allt.
Produkt, patent, sjukhus samarbete, patient underlag och finansiering.
Edit: tycker även att Lee lovar runt men håller tunnt.
Tycker inte att deras produkt är så speciellt bra heller.
Svårt att rekommendera men jag skulle titta på SpectraCure istället.
De har i och försig även en trist aktie utveckling men en bra produkt.
De har informerat om en stundande emission och där är 80 % garanterat.
När de fått in kapitel så har de allt.
Produkt, patent, sjukhus samarbete, patient underlag och finansiering.
Edit: tycker även att Lee lovar runt men håller tunnt.
nej man blir ju inte det...
En produkt som tar död på cancertumören med den enda "biverkningen" att man stimulerar immunförsvaret att ta död på resten och det med endast några titthål och en tid på 1 timme eller vad det var och en kostnad på några 10.000 lappar, det tycker jag verkar som en suverän produkt
En produkt som tar död på cancertumören med den enda "biverkningen" att man stimulerar immunförsvaret att ta död på resten och det med endast några titthål och en tid på 1 timme eller vad det var och en kostnad på några 10.000 lappar, det tycker jag verkar som en suverän produkt
Fast vore produkten och behandlingen suverän borde ju även det synas på kursutvecklingen, kan ju jag tycka i alla fall.
Cls har kommit längre än SpectraCure kring kommersialiseringsfasen men det återspeglas inte i Cls aktie.
Spectracure har jag ytterligare tålamod med eftersom de precis ska påbörja Fas I.
Cls har kommit längre än SpectraCure kring kommersialiseringsfasen men det återspeglas inte i Cls aktie.
Spectracure har jag ytterligare tålamod med eftersom de precis ska påbörja Fas I.
D
Daniel_82
Medlem
· Västra Götaland
· 629 inlägg
Daniel_82
Medlem
- Västra Götaland
- 629 inlägg
Har ni som syslar med aktier något bra aktie forum vet inte om det inte får skrivas ut pm mig gärna länk om man inte får skriva ut. Har ju läst lite forum på avanza men känns ju mer som två sidor den ena talar för och den andra emot vist finns ju bra info att hämta när de kommer till mer fakta och siffror än bara åsikter.
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 inlägg
Avanzas forum består bara av skojare som försöker få ner kursen för att köpa billigt och sen haussa upp den några procent så dom kan sälja.
Tror det börjar bli köpläge i Fingerprint nu. Jag var lite väl tidig och gick in på 83 men vändningen bör komma väldigt snart. Funderar på att dubbla innehavet imorgon om den faller lite till.
Tror det börjar bli köpläge i Fingerprint nu. Jag var lite väl tidig och gick in på 83 men vändningen bör komma väldigt snart. Funderar på att dubbla innehavet imorgon om den faller lite till.
D
Daniel_82
Medlem
· Västra Götaland
· 629 inlägg
Daniel_82
Medlem
- Västra Götaland
- 629 inlägg
Jo har märkt det på Avanza tar det som står där med en väldigt stor nypa salt. Hade gärna hittat mer trovärdigt och bättre forum man kan ha mer vettiga diskutioner.
Har gjort en del affärer i Fingerprint har lite vinst men nu ligger snittet på 98 men inga stora pengar där. Men sugen på att gå in lite tyngre men avaktar lite både se hur de rör sig men även lite hur jag ska göra med andra aktier.
Har gjort en del affärer i Fingerprint har lite vinst men nu ligger snittet på 98 men inga stora pengar där. Men sugen på att gå in lite tyngre men avaktar lite både se hur de rör sig men även lite hur jag ska göra med andra aktier.
jag läser mest bloggar, och använder kommentarsfälten i respektive blogg, där finns otrolig kunskap.Daniel_82 skrev:Har ni som syslar med aktier något bra aktie forum vet inte om det inte får skrivas ut pm mig gärna länk om man inte får skriva ut. Har ju läst lite forum på avanza men känns ju mer som två sidor den ena talar för och den andra emot vist finns ju bra info att hämta när de kommer till mer fakta och siffror än bara åsikter.
lite tips är
www.4020.se inte så frekvent skribent längre, men driver börsdata, gissar det tar tid, (sen finns ju länklistan till andra bloggare
http://lundaluppen.blogspot.se/
http://fundamentalanalys.blogspot.se/
otroligt duktiga skribenter, och även de har sina länksidor... bara klicka vidare till nästa
ja den som hittar botemedel mot cancer kommer säkerligen få en trevlig exponentiell börskurva.nino skrev:nej man blir ju inte det...
men hur vet man vilket bolag av de 1000 tals som lyckas?
cls har jag ingen aning om, men skulle det stämma som du säger så hade säkert hela världens population känt till cls, och det gör jag ju inte som sagt