16 177 läst ·
49 svar
16k läst
49 svar
AEG MF 1400 CE? vs Bosch GMF 1600 CE?
Ja, nu ska man bara hålla reda på vilken hylsa som är av vilken storlek. Men det känns ju ändå ganska tydligt om skaften passar eller ej.
Jag fick för mig du nämnt att den satt i bord men har visst fel för mig. Det ska nog gå att lösa på nåt sätt när det väl blir aktuellt. Tack så länge.
Jag fick för mig du nämnt att den satt i bord men har visst fel för mig. Det ska nog gå att lösa på nåt sätt när det väl blir aktuellt. Tack så länge.
Köpte en AEG 1400 KE för ett tag sen och är inte nöjd med "plunge" basen.
Det är lite spel i min vilken gör det den väldigt svår att sänka på ett kontrollerat sätt.
Den fastnar gärna i botten läget också.
Någon annan som upplever samma eller har jag fått ett måndags ex?
Har testat smörja med ptfe spray.
Någon med annat förslag?
Det är lite spel i min vilken gör det den väldigt svår att sänka på ett kontrollerat sätt.
Den fastnar gärna i botten läget också.
Någon annan som upplever samma eller har jag fått ett måndags ex?
Har testat smörja med ptfe spray.
Någon med annat förslag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej Bomba!B Bomba skrev:Köpte en AEG 1400 KE för ett tag sen och är inte nöjd med "plunge" basen.
Det är lite spel i min vilken gör det den väldigt svår att sänka på ett kontrollerat sätt.
Den fastnar gärna i botten läget också.
Någon annan som upplever samma eller har jag fått ett måndags ex?
Har testat smörja med ptfe spray.
Någon med annat förslag?
[bild]
Jag har kollat på min bas och den fungerar perfekt. Jag tycker du skall göra ett garantiärende av det.
Dag
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Har samma och den funkar utmärkt!
Klicka här för att svara