Frerider #61 Allvetare · 969 inlägg 16 aug 12:43 Frerider Allvetare 969 inlägg 16 aug 12:43 #61 lunnabo skrev: fan förstår inte skriven svenska. Jag har klart och tydligt angett orsaken till att inte namnge de inblandade parterna. Asså är du inte kunnig att skriva så låt bli!
lunnabo skrev: fan förstår inte skriven svenska. Jag har klart och tydligt angett orsaken till att inte namnge de inblandade parterna. Asså är du inte kunnig att skriva så låt bli!
F fsn #62 Medlem · Västra götaland · 12 748 inlägg 16 aug 20:49 fsn Medlem Västra götaland 12 748 inlägg 16 aug 20:49 #62 lunnabo skrev: fsn förstår inte skriven svenska. Jag har klart och tydligt angett orsaken till att inte namnge de inblandade parterna. Jag förstår skriven svenska utmärkt. Det är väl mest det att jag vet att du har svart bälte i att hitta på och ljuga rätt friskt.
lunnabo skrev: fsn förstår inte skriven svenska. Jag har klart och tydligt angett orsaken till att inte namnge de inblandade parterna. Jag förstår skriven svenska utmärkt. Det är väl mest det att jag vet att du har svart bälte i att hitta på och ljuga rätt friskt.