13 964 läst ·
103 svar
14k läst
103 svar
561 942 260 kronor...
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Den här tråden är ju bättre än humortråden....
Protte
Protte
Å inte ens då bränner tillräckligt snabbt. Första året, om du inte spekulerar, fixar du ett par procent i ränta (trots ränteläget). Det ger, efter skatt, 583 000kr per månad in. Det innebär att du måste bränna mer. Jobbigtuseless skrev:
Trädgårdsfixare
· Vischan
· 1 421 inlägg
Jag hade skänkt allt till hundstallet.
Efter att man har gjort en repa på den där låsta avdelningen med mjuka väggar, hade nog det första varit att fortsätta fortsätta vara lite labil.
Sedan om man får spåna fritt, göra hela familjen skuldfria med bonus.
Köpt det där huset som jag egentligen vill ha och sen bara levt ett gott liv med resor och stunder med familjen. Men med ordentlig guldkant
Sedan om man får spåna fritt, göra hela familjen skuldfria med bonus.
Köpt det där huset som jag egentligen vill ha och sen bara levt ett gott liv med resor och stunder med familjen. Men med ordentlig guldkant
Jag hade använt en en bra del av pengarna för fiskevårdsinsatser. Köpt femtio kraftverk och lagt ned dem. Förbättrat lekbottnar i 75 mindre vattendrag. Sedan hade jag haft pengar kvar för att familjen skulle kunna ha det bekymmerslöst. Flytta och skaffa ett nytt boende (inte vräkigt men vettigt).

