En ensam spelare i Närke dundrade in fredagens Eurojackpot på 561 942 260 kronor..
Sug på den karamellen lite..
Över en halv miljard svenska kronor!
Vet inte riktigt vad jag skulle gjort om jag vunnit dom pengarna..
Skulle tro att jag gjort färdigt det projektet på jobbet som löper fram till semestern.
Men sen.. Bli knäpp!?
Vad skulle du gjort?
Sug på den karamellen lite..
Över en halv miljard svenska kronor!
Vet inte riktigt vad jag skulle gjort om jag vunnit dom pengarna..
Skulle tro att jag gjort färdigt det projektet på jobbet som löper fram till semestern.
Men sen.. Bli knäpp!?
Vad skulle du gjort?
Självbyggare
· Stuga i Dalsland
· 358 inlägg
Grattis till honom!
Hade sagt upp mig utan att berätta något, jobbat som vanligt, SEN gäller det att inte få hybris....
Gjort iordning landet, med arkitekthjälp, köpt dom där drömbilarna och försöka att leva som "vanligt" utöver det... En bra investeringsrådgivare skulle ju ha vatt guld, och tänk att få strunta i det orangea kuvertet! Ofattbara pengar för en vanlig dödlig...
Hade sagt upp mig utan att berätta något, jobbat som vanligt, SEN gäller det att inte få hybris....
Gjort iordning landet, med arkitekthjälp, köpt dom där drömbilarna och försöka att leva som "vanligt" utöver det... En bra investeringsrådgivare skulle ju ha vatt guld, och tänk att få strunta i det orangea kuvertet! Ofattbara pengar för en vanlig dödlig...
Största problemet lär vara att hålla undan tiggare, lycksökare och rena tjyvar. Säkert finns en reell risk för tex kidnappning också.
Annars skulle jag först och främst anlita en trädgårdsmästare.
Annars skulle jag först och främst anlita en trädgårdsmästare.
Ja, man får nog fullt upp med att värja sig för parasiter och lycksökare.
Jag hade sagt upp mig, och köpt en fet bil och motorcykel. Sommarhus vid medelhavet kanske. Lagt tid på träning som jag aldrig hinner numera pga jobbet.
Om jag skulle få långtråkigt så kanske jag skulle jobba ideellt för någon välgörenhetsorganisation.
Ev starta upp en privat "polis/väktarkår", som kan patrullera på gatorna, nu när vår statliga polis inte längre klarar av att sköta sitt uppdrag.
Jag hade sagt upp mig, och köpt en fet bil och motorcykel. Sommarhus vid medelhavet kanske. Lagt tid på träning som jag aldrig hinner numera pga jobbet.
Om jag skulle få långtråkigt så kanske jag skulle jobba ideellt för någon välgörenhetsorganisation.
Ev starta upp en privat "polis/väktarkår", som kan patrullera på gatorna, nu när vår statliga polis inte längre klarar av att sköta sitt uppdrag.
Svåra att få loss för civilt bruk köpta ärligt.Jarlingar skrev:
Men har man stålarna kan man nog köpa rätt många endå.
Sverige har många ståendes slutförvarade.
Men ett kompetent alternativ!
Köpt några fastigheter o skött om lite renoveringar o ombyggnader själv bara för att ha något att göra och för att det är kul. Vinterhalvåret hade jag tillbringat utomlands genom att fiska i min nya båt.
Tror inte jag hade köpt en massa Bentleys o ferraris snarare en trevlig hjulgrävare eller nåt annat manligt redskap....
Tror inte jag hade köpt en massa Bentleys o ferraris snarare en trevlig hjulgrävare eller nåt annat manligt redskap....
