13 963 läst ·
103 svar
14k läst
103 svar
561 942 260 kronor...
Allvetare
· Västra Götalands
· 850 inlägg
Jag hade gjort min familj och nära vänner till miljonärer, det är inte kul att vara rik ensam...
jag hade inrättat en fond till förmån för hemlösa katter.
Ja på tal om mätarsäkringar, så skulle jag med 562 miljoner i fickan beställt 25A istället för att balansera om mina laster (som jag egentligen behöver göra).
Vad jag sen gör med det kvarvarande är fortfarande en spännande tanke.
Kanske skänker 500 miljoner till välgörenhet, eller till något syfte som man ömmar om (utveckling av en svensk elbil eller forskning på currylinjer).
62 miljoner klarar jag mig nog ganska lätt på under resten av mitt liv.
Vad jag sen gör med det kvarvarande är fortfarande en spännande tanke.
Kanske skänker 500 miljoner till välgörenhet, eller till något syfte som man ömmar om (utveckling av en svensk elbil eller forskning på currylinjer).
62 miljoner klarar jag mig nog ganska lätt på under resten av mitt liv.
Medlem
· Västerbotten
· 3 275 inlägg
Borde ju kunna leva lyx för endast räntan..!
Jag hade nöjt mig med hälften. Och ändå kunnat skänka bort det mesta och levt väl efteråt ändå.
Nu när det har varit sånt tjat att man ska klara sig själv i minst 72 timmar om det är elavbrott efter storm osv..., tänk vilka fantastiska möjlighet att bli en riktig prepper 
Tänk och ha toapapper för 15 år, hur mycket blir det...
Eller varför inte 4 ton med kaffe, borde räcka en stund...
Www.doomsdayprep.com
Tänk och ha toapapper för 15 år, hur mycket blir det...
Eller varför inte 4 ton med kaffe, borde räcka en stund...
Www.doomsdayprep.com
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Nä jag skulle se till så att mina nära å kära hade det bra ( för å vara lite Miss universe glammig
) investera i lite onödiga prylar å lite nödvändiga prylar.
Startat ett band som endast körde playback och jag skulle spela luftgitarr (eftersom jag varken kan sjunga eller spela.)
Därefter skulle bandet lösas upp å jag kunde sitta tillbakalutad och berätta om mitt vilda turneliv för barnen å barnbarnen medans jag sippar på en billig ljus whiskey ( eftersom jag inte gillar dyra rökiga) i min mångmiljon villa nånstans söderut
Startat ett band som endast körde playback och jag skulle spela luftgitarr (eftersom jag varken kan sjunga eller spela.)
Därefter skulle bandet lösas upp å jag kunde sitta tillbakalutad och berätta om mitt vilda turneliv för barnen å barnbarnen medans jag sippar på en billig ljus whiskey ( eftersom jag inte gillar dyra rökiga) i min mångmiljon villa nånstans söderut