Jag hade gjort min familj och nära vänner till miljonärer, det är inte kul att vara rik ensam...
 
  • Gilla
Leeten och 3 till
  • Laddar…
Fulkemisten
useless useless skrev:
Skulle man ha råd att anlita hantverkare? :thinking:
Inte om du planerar att fortsätta gå till tandläkaren. Nu får vi behärska oss...
 
jag hade inrättat en fond till förmån för hemlösa katter.
 
  • Gilla
Tallguy196
  • Laddar…
Mikael_L
Ja på tal om mätarsäkringar, så skulle jag med 562 miljoner i fickan beställt 25A istället för att balansera om mina laster (som jag egentligen behöver göra).

Vad jag sen gör med det kvarvarande är fortfarande en spännande tanke.
Kanske skänker 500 miljoner till välgörenhet, eller till något syfte som man ömmar om (utveckling av en svensk elbil eller forskning på currylinjer).
62 miljoner klarar jag mig nog ganska lätt på under resten av mitt liv.
 
  • Gilla
Tallguy196
  • Laddar…
Det var en av dom första tankarna som ploppade upp.
Familjen skulle få så dom aldrig behöver jobba mer :)
Och lite till naturligtvis..
 
Borde ju kunna leva lyx för endast räntan..!
 
  • Gilla
Patrik440
  • Laddar…
H Husqvarna220Ac skrev:
räntan
Du tänker för smått..
Du startar en bank naturligtvis (y):D
 
  • Gilla
Husqvarna220Ac
  • Laddar…
Mikael_L
Absolut, och sen konkurrera ut alla de andra sviniga utsugarna ... :) :cool:
 
  • Gilla
Jarlingar
  • Laddar…
Skulle kontaktat Bill Gates för att få en del goda råd. Eller snarare kontaktat hans Melinda.
 
  • Gilla
jocke31
  • Laddar…
Fulkemisten
Man skulle ju kunna ha råd att driva en process om dolda fel? Det ligger inte för mig men någon annan kan ju vilja.
 
Jag hade nöjt mig med hälften. Och ändå kunnat skänka bort det mesta och levt väl efteråt ändå.
 
Jag skulle lobba för en lagändring där jurister straffas som uppmuntrar folk till hopplösa dolda fel stämningar.. :)
 
5
Ingen som skulle lobba för en lagändring inom ellagen?:rofl:;)
 
  • Gilla
  • Haha
KalleKe och 5 till
  • Laddar…
Nu när det har varit sånt tjat att man ska klara sig själv i minst 72 timmar om det är elavbrott efter storm osv..., tänk vilka fantastiska möjlighet att bli en riktig prepper :)
Tänk och ha toapapper för 15 år, hur mycket blir det...:)
Eller varför inte 4 ton med kaffe, borde räcka en stund...

Www.doomsdayprep.com
 
  • Gilla
big mike och 3 till
  • Laddar…
5
Nä jag skulle se till så att mina nära å kära hade det bra ( för å vara lite Miss universe glammig:cool:) investera i lite onödiga prylar å lite nödvändiga prylar.
Startat ett band som endast körde playback och jag skulle spela luftgitarr (eftersom jag varken kan sjunga eller spela.)
Därefter skulle bandet lösas upp å jag kunde sitta tillbakalutad och berätta om mitt vilda turneliv för barnen å barnbarnen medans jag sippar på en billig ljus whiskey ( eftersom jag inte gillar dyra rökiga) i min mångmiljon villa nånstans söderut
 
  • Älska
Mikael_L
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.