Jag köpte Hornbach paket idag i Sundbyberg och i stora kartongen fanns två diamantskivor, en för varje maskin. Paketet var orört, ingen har pillat med det.
 
Nä nu svarade Hornbach igen och uttryckligen att nej, det ska inte följa med skivor längre - men jag har ju 30 dagar öppet köp om jag vill återlämna.

Ni andra har väl då köpt kvarvarande lager av äldre modell?

Så frågan är om jag pallar med att köra och återlämna den jag köpt, vänta på pengar tillbaka, beställa samma paket igen och hoppas att jag då råkar få äldre paketet med skivor... Lutar åt att bita i surt äpple och helt enkelt lägga ett par hundralappar på skivor....
 
Trist!

jag tog det översta paketet som såg orört ut.
Lämna tillbaka, få pengarna och hämta ett nytt paket och hoppas på mer tur.
Kolla om det finns ngt datum el dyl på stora kartongen så kan jag kolla på min och jämföra.

har just sågat ca 5 meter asfalt med medföljande 230mm klinga. Inga problem.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.