Nä nu svarade Hornbach igen och uttryckligen att nej, det ska inte följa med skivor längre - men jag har ju 30 dagar öppet köp om jag vill återlämna.
Ni andra har väl då köpt kvarvarande lager av äldre modell?
Så frågan är om jag pallar med att köra och återlämna den jag köpt, vänta på pengar tillbaka, beställa samma paket igen och hoppas att jag då råkar få äldre paketet med skivor... Lutar åt att bita i surt äpple och helt enkelt lägga ett par hundralappar på skivor....