richardtenggren
Bosch BM 1 är rätt trevlig också, även om det finns någon värre motordriven så är jag nöjd med BM 1 :)

Kanske kunde det varit lite tightare passning mellan stativet och tumskruven man fäster lasern med :)

Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Blev en sån här;
[bild]

Kunde inte motstå när Amazon reade dem, 1835 spänn på Hornbach!
Du bör bli nöjd, superpris. (y)

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Höghus Höghus skrev:
Nu kommer du att se hur sneda och vinda väggar och golv är. :D
Första du vill komplettera med är stativ och/eller stång.
Nästa steg är att du tar ut den ur huset till utemiljön och då kommer du att längta efter en LR2-mottagare.

/Höghus
Väggarna är "bananformade"... :mad:

• Renoveringsprojekt med kurviga väggar, verktyg och byggmaterial synliga i ett hus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Väggarna är "bananformade"... :mad:
Grannen lånade mitt Hultafors långpass när han gjort färdigt sin jättealtan till 80%.
Han lämnade tillbaks det omgående. Altanen ser bra ut i verkligheten, men med passet verkade altanen helt sned tyckte han.
Han gick tillbaka till sitt 60cm pass.

/Höghus

• Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Blev en sån här;
[bild]

Kunde inte motstå när Amazon reade dem, 1835 spänn på Hornbach!
Det var ett bra pris. Amazon reade inte ut dem här om veckan när jag var på väg att beställa en sån. Jag var på väg att klicka på köp, men ångrade mig. Ville inte spendera nästan 3000 kr på en laser. Så jag gjode en chansning och beställde en Kinakopia i stället.
https://www.amazon.se/Självniveller...ocphy=1012303&hvtargid=pla-933408472722&psc=1

Har aldrig använt en laser förut så jag kan ju inte jämföra den med något annat, men jag är nöjd med den i alla fall. :)

DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
Det var ett bra pris. Amazon reade inte ut dem här om veckan när jag var på väg att beställa en sån. Jag var på väg att klicka på köp, men ångrade mig. Ville inte spendera nästan 3000 kr på en laser. Så jag gjode en chansning och beställde en Kinakopia i stället.
[länk]

Har aldrig använt en laser förut så jag kan ju inte jämföra den med något annat, men jag är nöjd med den i alla fall. :)
Du får gärna göra en recension på den, alltid kul att se om det är nån skillnad ... (y)

DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
[länk]

Jag fick svar i annan tråd att billiga gröna lasrar kan stråla ut mycket IR. Tyckte det lät konstigt, men hittade att gröna lasrar tydligen är en modifierad IR laser. Skulle helst vilja kolla strålningen från min halvbilliga. Skyddsglasögon skyddar mig men inte andra.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.