4 186 läst ·
22 svar
4k läst
22 svar
3x360 vs. 2x360 linjelaser?
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Bosch BM 1 är rätt trevlig också, även om det finns någon värre motordriven så är jag nöjd med BM 1 
Kanske kunde det varit lite tightare passning mellan stativet och tumskruven man fäster lasern med
Kanske kunde det varit lite tightare passning mellan stativet och tumskruven man fäster lasern med
Allvetare
· Västra götaland
· 10 936 inlägg
Väggarna är "bananformade"...Höghus skrev:
Grannen lånade mitt Hultafors långpass när han gjort färdigt sin jättealtan till 80%.Dan_Johansson skrev:
Han lämnade tillbaks det omgående. Altanen ser bra ut i verkligheten, men med passet verkade altanen helt sned tyckte han.
Han gick tillbaka till sitt 60cm pass.
/Höghus
Det var ett bra pris. Amazon reade inte ut dem här om veckan när jag var på väg att beställa en sån. Jag var på väg att klicka på köp, men ångrade mig. Ville inte spendera nästan 3000 kr på en laser. Så jag gjode en chansning och beställde en Kinakopia i stället.Dan_Johansson skrev:
https://www.amazon.se/Självniveller...ocphy=1012303&hvtargid=pla-933408472722&psc=1
Har aldrig använt en laser förut så jag kan ju inte jämföra den med något annat, men jag är nöjd med den i alla fall.
Allvetare
· Västra götaland
· 10 936 inlägg
Du får gärna göra en recension på den, alltid kul att se om det är nån skillnad ...DANNE_K_ skrev:
Det var ett bra pris. Amazon reade inte ut dem här om veckan när jag var på väg att beställa en sån. Jag var på väg att klicka på köp, men ångrade mig. Ville inte spendera nästan 3000 kr på en laser. Så jag gjode en chansning och beställde en Kinakopia i stället.
[länk]
Har aldrig använt en laser förut så jag kan ju inte jämföra den med något annat, men jag är nöjd med den i alla fall.![]()
Jag fick svar i annan tråd att billiga gröna lasrar kan stråla ut mycket IR. Tyckte det lät konstigt, men hittade att gröna lasrar tydligen är en modifierad IR laser. Skulle helst vilja kolla strålningen från min halvbilliga. Skyddsglasögon skyddar mig men inte andra.DANNE_K_ skrev:
Det var ett bra pris. Amazon reade inte ut dem här om veckan när jag var på väg att beställa en sån. Jag var på väg att klicka på köp, men ångrade mig. Ville inte spendera nästan 3000 kr på en laser. Så jag gjode en chansning och beställde en Kinakopia i stället.
[länk]
Har aldrig använt en laser förut så jag kan ju inte jämföra den med något annat, men jag är nöjd med den i alla fall.![]()
Produkter som diskuteras: "Skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden