steffeb skrev:
Varför är det så noga att de visar exakt rätt? Jag har dem bara som hjälpmedel för att slippa springa ner i källaren. Har ca 10m nätverkskabel till termometrarna.

Nån som är intresserad av en rostfri plåt att stoppa mätarna i? Funderar på att ha en plåt för 4:a mätare. 1 för själva pannan samt 3 för tankarna. Kan dock göra en plåt för 3 mätare också.

Följde inte batteri med? Det har jag för mig. :) Det kan ta en jäkla tid att få hem grejorna ifrån dealextreme bara så du vet.
Rätt och rätt. Dem får gärna visa lika. Blir lättare då. Vad ska du ha för en plåt med 3st uttag?

Inte vet jag. 60kr ?

Hur vill man ha den ? Jag tänkte mig mätarna ovanför varandra med ~5mm mellanrum, ~15mm plåt utanför mätarna. Rundade hörn på plåten. Fyra st 3,5mm hål för skruv i hörnen.

Kladdar ihop nått i autocad. Yttermåttet på mätarna är iallafall 48x28,5mm. Hålet i plåten ska vara 45x26mm.

Jonas_Olofsson skrev:
Är typ en sådan här du menar?

[länk]
Japp

steffeb skrev:
Inte vet jag. 60kr ?

Hur vill man ha den ? Jag tänkte mig mätarna ovanför varandra med ~5mm mellanrum, ~15mm plåt utanför mätarna. Rundade hörn på plåten. Fyra st 3,5mm hål för skruv i hörnen.

Kladdar ihop nått i autocad. Yttermåttet på mätarna är iallafall 48x28,5mm. Hålet i plåten ska vara 45x26mm.
Har du fått ihop någon plåt? Jag fick termometrarna idag, tog ca 40 dagar att få dem.

Polerar på den ikväll, sen skickar jag. Passar perfekt! :)

• uploadfromtaptalk1354102321378.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Joukko och 1 till
  • Laddar…
Ser bra ut. ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.