GöranSbo skrev:
Helt klart så, om du inte vill ha så köp inte. Om du blir irriterad på glasögonen så titta i 2D. Funkar bra med dubbla glasögon, inga problem. Jag fotagraferar i 3D och 3D-bilderna blir bra på TV.
Inga bio-filmer visas bara i 3D, alla TV-program väljer du själv om du vill se i 2D eller 3D.
Spel är inget för oss pensionärer.
Har du 10 kompisar i rummet så kanske det inte betyder något om du visar 2D eller 3D. Stämningen finns där i alla fall. När jag köper blir det en 3D-apparat.

Resident Evil Extincion visades bara i 3D.

oobum skrev:
Resident Evil Extincion visades bara i 3D.
Nix, på den visningen jag var på hade de fel på ena projektorn (eller något) så det blev bara 2D :P

På slutet av filmen fick de igång 3D:n igen men då hade de växlat bilderna så man var tvungen att vända glasögonen upp-och-ner för att få 3D-effekten (vilket det tog ett tag innan man fattade). Vi fick presentcheckar såklart... :D

Mitt absoluta råd är köp en BRA tv inte som många andra som säger ahhh jag hittade en 50"are för 5000kr och så tror dom att den är superbra skrattretande! Du får vad du betalar för så är det i 99% av fallen.
Så du kommer få med 3D på köpet om du köper en vettig tv.
Jag spelar inte men 3D är grymt, ni som inte vill ha det synd för er!
För mig finns det inte något alternativ självklart ska man köpa en 3dtv.
Mvh

Redigerat av moderator:
Passa på och ta den på avbetalning om du inte har tillräckligt med cash..

...och som vanligt är det också signalkällan som avgör slutresultatet :)

Kjell G

Har visserligen inte läst alla inlägg nu men om man börjar med vad inlägget handlar om så förstår jag inte riktigt vad du menar med att "om du väljer 3D så kan du inte ha en stor tv"?? .. Jag har en 3D projektor och kör 3D-bild i 95" med fantastiskt resultat. De flesta nya moderna tv idag har ju 3D som följer med.. Det är inte så att bara för att det finns 3D på dem så är de dåliga på vanlig bild.. Tvärtom.. Är du inte ute efter 3D så kan det ändå kvitta, se det som en bonusfunktion. Ungefär som att man köper en Samsung tv och inte utnyttjar internetfunktionen / smarttv-funktionerna.. De följer med men ingen som tvingar dig att använda dem.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.