Bob_the_builder
Som jag tolkar tabellen tar den max 6-kvadrat.
 
Brukar vara lite större hål och sedan kan man klippa bort några kardelar så det går i.

Protte
 
  • Gilla
mtboy och 1 till
  • Laddar…
Eller så pressar man på ändhylsor ;)
 
Visst är ändhylsor bra, men de gör knappast ledaren mindre. Tvärt om blir den ju något större, eftersom även ändhylsan ska få plats.
 
  • Gilla
prototypen
  • Laddar…
Jag gillar ju när trådar följs upp, så med två års fördröjning:
Mennekes PowerTOP strömuttag täckt med snö utomhus med sladdar och plintar synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Mennekes PowerTOP gör jobbet utmärkt. Inga problem att kabeln var någon kvadrat över specen för plintarna heller. Allt var väl tilltaget i dessa don. Finns att köpa på RS online.
 
Redigerat:
  • Gilla
kwasibengt och 2 till
  • Laddar…
PNO PNO skrev:
Varför de envisas med sina amerikanska kablar ändå på en exportmodell vet jag inte.
Antagligen är de helt oförstående och frågande till varför resten av världen inte övergått till amerikansk standard.
Mennekes gör bra CEE-don, deras "PowerTop" part# 3977 verkar ta 28,5 mm enl databladet:http://www.mennekes.de/index.php?id=908&L=1&asimProductId=3002571&asimMenuId=3001161
00024509_0.gif


Edit: Tjahapp, där var man ett par år efter...:lying: men det bevisar iaf att goda ideér är värda att kopieras...
 
  • Gilla
PNO
  • Laddar…
PNO PNO skrev:
Mennekes PowerTOP gör jobbet utmärkt. Inga problem att kabeln var någon kvadrat över specen för plintarna heller. Allt var väl tilltaget i dessa don. Finns att köpa på RS online.
Mennekes är bra skit.:cool:
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.