H
Snailman skrev:
Är det misstag så skulle det väl hända lika ofta att de gör misstag åt 'fel' håll också? Skulle inte tro att det händer så ofta:thumbdown:

Juholt gjorde ju också 'misstag' i sin fakturering, alltid åt ett visst håll.
Ja, tänk att han inte förstod lagarna heller när det bidrag för sitt och sambon boende.
Vad hade hänt om Svensson hade gjort samma sak, de kan inte skylla på misstag och slippa undan med det.
Det är skillnad mellan folk och fä.

Du tror att det var medvetet, eftersom Juholt gjorde det???

Tror du det hade blivit en.post på detta forum om det vart fel åt andra hållet? :)

Nu glider vi lite off topic, men samma "misstag" har väl begåtts av flera andra högt uppsatta politiker också, bland annat Annie Lööf vill jag minnas.

H
-MH- skrev:
Du tror att det var medvetet, eftersom Juholt gjorde det???

Tror du det hade blivit en.post på detta forum om det vart fel åt andra hållet? :)
Nä, det tror jag inte att det blivit en post forumet i det fallet, undrar också hur många som hade sagt något om det hade varit åt andra hållet :)
När det gäller Juholt, så kan man bara tro, alla personer som har dessa poster borde väl vara pålästa och vara extra uppmärksamma och noggranna.
Hur som helst tycker jag att de slipper undan på ett sätt som inte vanliga människor gör.
Men nu är vi lååångt från TS tråd :) men det är väl i väntan på TS nya faktura.

Redigerat:
6 sidor med blaj och spekulationer... Jag är mest nyfiken på om det har löst sig?
Med tanke på vad jag vet om vissa elfirmor och framför allt under jourutryckningar är att dom brukar inte snåla med att ta betalt både för material och tid.

Men men, hur har det gått?

• Gilla
SueCia och 8 till
  • Laddar…
DannyMoto skrev:
6 sidor med blaj och spekulationer... Jag är mest nyfiken på om det har löst sig?
Med tanke på vad jag vet om vissa elfirmor och framför allt under jourutryckningar är att dom brukar inte snåla med att ta betalt både för material och tid.

Men men, hur har det gått?
Första vettiga inlägg på länge...

Hur det löste sig?

Vilda spekulationer säger att det kom en ny faktura, och den var ok.

• Haha
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.