E Edgefamily skrev:
Hur ska man kunna gå från 230v-lågspänning utan att de får sitta i samma isolering (dosa, kopplingsskåp)
Det skall inte vara något problem om kabeln till givaren har tillräckligt hög isolationsklass. Och om ev. skruvar i inkopopplingarna sitter tillräckligt djupt så att ingen kabel kommer inom 4mm från en skruv.
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.