Hur ska man kunna gå från 230v-lågspänning utan att de får sitta i samma isolering (dosa, kopplingsskåp)
Det skall inte vara något problem om kabeln till givaren har tillräckligt hög isolationsklass. Och om ev. skruvar i inkopopplingarna sitter tillräckligt djupt så att ingen kabel kommer inom 4mm från en skruv.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.