Tagg: vattenutkastare
Här samlar vi allt om vattenutkastare.
Andra taggar som innehåller ordet vattenutkastare är: koppling-vattenutkastare, vattenutkastare-o-ring-gustavsberg, läckande-vattenutkastare, vattenutkastare-utekök-grillskär-ikea-gardena, nyckel-till-vattenutkastare
-
Dra vatten till vattenutkastare
Behov av tips av kunniga! :) ska koppla på en pex-slang från tvättstugan, ut genom väggen och ner till skafferiet där insidan på... -
T
Få bort gammal vattenutkastare
Hej på er! Jag ska försöka mig på att plocka bort en gammal vattenutkastare som tagits ur bruk sedan länge. Rören är avkapade och nu återstår... -
Läckande vattenutkastare - vad heter modellen?
Någon som vet vad denna modell heter och om det finns reservdelar ? Mvh Henrik -
D
Täppa igen hål efter vattenutkastare
Hej, har flyttat på vattenutkastaren och hålet som hade gjorts för original-kranen hade ett stooort hål upptaget i teglet. Hur ska jag bäst täppa... -
M
Vattenutkastare droppar vatten
Har problem med att vattenutkastaren droppar vatten från undersidan genom hålet för backventilen, när kranen är öppen. har tagit ut insatsen och... -
Z
Mycket läckage från vattenutkastare
Hej. Efter vintern märkte jag att det läcker från vattenutkastaren när jag vrider på den. Bifogar video. Är det här något man kan fixa själv... -
T
Äldre vattenutkastare, vad för ventil
Som nybliven husägare glömde jag bort att ta bort vattenslangen från vattenutkastaren i vintras, och nu har en ventil fryst sönder som jag tänkte... -
D
Avstånd mellan laddbox och vattenutkastare?
Ska installera en laddbox för elbil (med hjälp av elektriker förstås). Jag har tänkt placera den på yttervägg. Där finns också en... -
T
Byta packning i dränerande vattenutkastare (Gustavsberg)
Har en vattenutkastare som inte går att stänga av längre, den droppar och behöver troligen ny packning. Kan forumet hjälpa mig identifiera vilken... -
Z
Vattenutkastare: Råkade ha ventilen stängd när jag installerade
Mitt minne sviker mig lite för det här gjordes förra våren. Den gamla vattenutkastaren frös sönder och jag köpte en ny gustavsberg. Jag tror jag...