Hej. Någon som kan hjälpa mig att identifiera vilken vattenutkastare detta är.

• Vattenutkastare i metall monterad på vit vägg med ansluten slang och koppling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vattenutkastare monterad på vit vägg med ansluten slangkoppling i soligt ljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
VA, har för mig "Vårgårda Armatur"?

P
Jag röster på Vatette

Tips till alla som läser...

Väggmonterad Vatette vattenutkastare med ansluten sladd och kontakter i solljus.

hej och tack för svar. Efter lite googlande tycker jag att Vårgårda armatur verkar stämma.
Min kran läcker från dräneringsringen när vattnet är på. Du råkar inte veta hur man tar reda på exakt vilken Vårgårda utkastare det handlar om? Fm Mattsson beskriver mitt problem väldigt tydligt i en support artikel med hänvisning till aktuell reservdel. Hittar dock inte detta hos Vårgårda/Gustavsberg

[
QUOTE="Fotografen, post: 4812555, member: 5917"]VA, har för mig "Vårgårda Armatur"?[/QUOTE]

Fotografen Fotografen skrev:
VA, har för mig "Vårgårda Armatur"?

Tack för tips på bildgoogling! Jag tror dock mer på Vårgårda armatur/Gustavsberg

MaxHugo skrev:
Jag röster på Vatette

Tips till alla som läser...

[bild]

P
M Mikael Lindström skrev:
Tack för tips på bildgoogling! Jag tror dock mer på Vårgårda armatur/Gustavsberg
Ingen fara.

M Mikael Lindström skrev:
hej och tack för svar. Efter lite googlande tycker jag att Vårgårda armatur verkar stämma.
Min kran läcker från dräneringsringen när vattnet är på. Du råkar inte veta hur man tar reda på exakt vilken Vårgårda utkastare det handlar om? Fm Mattsson beskriver mitt problem väldigt tydligt i en support artikel med hänvisning till aktuell reservdel. Hittar dock inte detta hos Vårgårda/Gustavsberg

[
QUOTE="Fotografen, post: 4812555, member: 5917"]VA, har för mig "Vårgårda Armatur"?
[/QUOTE]
Mja, hittar detta hos Rinkaby:
https://www.rinkabyror.se/artiklar/.../blandare-amp-utkastare/vargarda-reservdelar/
Men jag kan inte garantera att det passar.

• Gilla
Mikael Lindström
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.