Tagg: tryckströmbrytare
Här samlar vi allt om tryckströmbrytare.
Andra taggar som innehåller ordet tryckströmbrytare är: tryckvakt-stopptryck-tryckströmbrytare, ställa-in-tryck-tryckströmbrytare-xmp, brunn-hydropress-tryckströmbrytare-vattentryck
-
F
Varför slår tryckströmbrytare ifrån?
Nybliven sommarstugeägare där huset har en hydrofor i källaren. Hydroforen pendlar mellar 2-4 bar och allt funkar som det ska men ca 1 gång/dygn... -
E
Problem 3-fas kompressor
Har problem med en 400v kompressor som stått ett bra tag. Tryckströmbrytare byttes och den gick fint i några minuter tills jag försökte justera in... -
P
Tryckbrytare till hydropress smäller högt
En hydropress på 50 liter med Danfoss tryckströmbrytare. Pump nere i borrhålet. När rikligt med vatten används under kort tid blir tryckbrytaren... -
N
Hydropress var sätta tryckströmbryt?
Hej, Jag har en borrad brunn med pump, pumpen är inkopplad med en på/av kontakt av elektriker för några år sedan. 25mm pemslang från... -
D
Tryckströmbrytare, pump verkar inte slå av
Hej jag undrar om det är fel på min tryckströmbrytare som byttes för drygt en månad sen Jag har eget vatten med hydrofor Det verkar som den inte... -
H
Egen brunn tappar trycket - vad ska jag göra?
Vi flyttade till hus med egen brunn för ca ett år sedan och i början var det inga problem. Sedan uppstod enstaka tillfällen där vattentrycket... -
Q
Tryckströmbrytaren bränd? slår varje sekund
Hej, vår tryckströmbrytare står och slår och slår typ 2 ggr per sekund nästan. Jag la märke till lite brunt i plasten som att något har bränt. Tog... -
R
Dåligt tryck i vattenledningarna
Vi hade problem med luft i vattnet i veckan och när jag gick ned i krypgrunden där vår hydropress står så upptäckte jag att det läckte från... -
H
Läckande tryckströmbrytare vattenpump
Hej, någon som vet om det går att byta någon tättning i en tryckströmbrytare. Min har precis börjat läcka rejält var en ganska stor vattenpöl i... -
S
Inkoppling hydrofor
Hyr ett torp där hydroforen är kopplad enl. bild, stämmer det, skall tryckströmbrytaren sitta som den sitter? Tack på förhand