Tagg: swegon
Här samlar vi allt om swegon.
Andra taggar som innehåller ordet swegon är: swegon-r5h, swegon-r7
-
B
Swegon casa r5 spiskåpa funktion?
Hur har ni gjort med er ventilation ni som har Swegon casa ftx och lagar mat? Hur har ni ställt in så att det fungerar bra? Själv har vi swegon... -
B
Starta nytt ftx swegon casa r5-h, vad tänka på
Har ni några tips och råd innan man startar igång sitt ftx första gången. Vi har ett swegon casa r5-h på vinden. Läser igenom manualen men önskar... -
B
Swegon Casa R5-H
Hej! Har installerat ett Swegon Casa R5–H ca 2 veckor gammalt/nytt. Undrar om det är nån fler som har problem att inte tempgivarna visar rätt... -
tips på FTX
hejsan är på ingång att ersätta bacho systemet mot ett FTX och funderar mellan systemair, östberg och Swegon vilket hade ni valt och varför ? -
M
Swegon Casa
Skickar en fråga här på forumet om det är någon som har ett Swegon Casa R5-H eller liknande som skulle kunna tänka sig att lägga upp en bild på... -
M
Rot vvxlare går till och från Swegon-Casa r5-H comfort
Hej! Vid vissa perioder går min rot vvxlare igång för att 5-10 min senare stängas av igen. Dessa cykler kan pågå en natt, en fm, en em eller en... -
J
Tilluftfläkt fel Swegon-Casa r5-H smart
Hej. Har ett aggregat som har börjat visa Tilluftfläkt fel för andra gången. Förra gången gick jag igenom återförsäljaren och fick mig en ny... -
J
Dra in uteluft i Swegon CASA R5?
Hej, Efter ett par varma dagar med 25+ inomhus så var jag inne i menyn på vår CASA R5 och kikade. Tidigare somrar har "sommarnattskyla" kickat... -
J
"Fel Tilluftfläkt" Swegon Casa R5-H Smart el
Hej. Har ett Swegon Casa R5-H Smart el aggregat sedan 2 år tillbaka och har hittils varit mycket nöjd. Här om dagen dök det upp ett felmeddelande... -
G
FTX Heru 100 S EC eller Swegon R5-H
Vilket av dessa aggregat skulle ni välja om priset inte var en faktor? Heru har "inbyggd elektrisk eftervärmare" och på R5-H står "Utan...