Tagg: swegon
Här samlar vi allt om swegon.
Andra taggar som innehåller ordet swegon är: swegon-r5h, swegon-r7
-
Driftsättning FTX Swegon Casa R3
Hej, Har nyligen bytt ut min gamla Bacho Mini-Master till Swegon Casa R3. Jag har listat ut hur man ska räkna på till och från luft osv för att... -
M
FTX installation m.m
Hej! Jag fick idag reda på att jag vunnit budgivningen på ett hus. Huset är ett 95 kvadratmeter (+källare) stort tegelhus med lättbetongsstomme... -
B
Stor skillnad på offerter för FTX
Har fått offerter på FTX installation i vårt hus. Priserna skiljer sig mycket för något som verkar tämligen likvärdigt. Vi är beredda att ta den... -
S
Rotorhaveri Swegon Casa R7 Smart
Efter bara lite drygt ett år har vårat FTX-system havererat. Det verkar som att roton havererat. Bifogar bilder på hur delar av rotorn sticker ut... -
N
Min FTX Swegon Casa har fått flipp
Hej. Idag när jag vaknade såg jag att i köket var det 21c utan att jag haft någon värme på under natten. Runt 7.00 har tempen gått från ca 17c... -
T
Swegon Casa R2 Comfort problem
Hej vi har 144 st i drift. Har återkommande problem med lagerhaveri på fläktar och dessutom haveri vxlådor till drivningen av vvxlaren. Finns det... -
M
Swegon FTX tilluftstemperatur?
Har ett Swegon R5H Smart och såg att tilluftstemperaturen stadigt ligger för högt. Har ställt in på 18 gr men den ligger strax över 20 gr. (Ingen... -
T
Swegon casa R3 smart kontrollpanel
Kopplade ur kabeln till displayen/kontrollpanelen till ett casa r3 smart. Nu blinkar den grönt när jag sätter i sladden men displayen kommer inte... -
U
Bacho Minimaster -> Swegon Casa R2 Smart
Någon här som bytt sin Bacho Minimaster mot ett Swegon Casa R2 Smart? https://soliduct.se/swegon-casa-r2-smart.htm Tycker det låter lockande att... -
D
FTX Swegon Casa R5 problem
Hej, har en swegon Casa R5 sen något år installerad på vinden, nu får jag larm om effektvärmare fel samt tilluft kall och ventilationen går inte...