Tagg: smart
Här samlar vi allt om smart.
Andra taggar som innehåller ordet smart är: smarta-hem, smarta, smart-styrning, smart-hem, smarta-hus, smart-lås, smarta-lösningar, smartlås, ngenic-tune-smart-termostat, smart-price-adaption
-
R
Tado smart V3+ på gammalt gollvärmesystem
Hej, Jag är okunnig på området. Jag har ett golvärmesystem som är från ca mitten av 1990-talet. Ursprungligen gick det med en Albin Triopanna men... -
Styra central golvvärme med smart lösning
Hej! Är verkligen ingen expert på uppvärmning och smarta hem så tänkte att man säkert kan få lite guidning här. Har idag en bergvärmepump... -
F
En smart fläkt för ventilationen?
Är i kast med att slänga ut FLVP till fördel mot LVVP och frågan är då lite hur man löser ventilationen. Vad jag läst mig till så ska man helst... -
Termometer med utgivare eller all in "smarta hem"
Är egentligen i behöv av en Termometer/Hygrometer med trådlösa givare. Vill kunna läsa av Temp och Luftfuktighet på 3-4 platser (tänk typ... -
Smart reglering vattenburen golvvärme i fritidshus i fjällen.
Hej jag skulle vilja ha lite tips hur jag kan temperaturreglera via app så att jag kan ha lägre temperatur då jag inte är där och kan öka... -
D
Hjälp med installation av smart strömbrytare
Hej! Jag har införskaffat mig en Nedis smart switch och tänkte göra en extra check här innan jag spränger byggnaden. Är alldeles för många... -
Styra ACJB för El timpris på något sätt ?
Har just gått över till timpris (Tibber), och skulle vilja kunna dra på lite värme med mitt ACJB aggregat när det är som billigast. Skulle vara... -
J
Greenely + Zaptec Go Smart-laddning
Hej! Är det någon som kan hjälpa mig tänka? vi har timdebitering med Greenely. Skaffat laddhybrid och boxen från Zaptec. Vi vill självklart... -
S
Byta äldre ”dum” rumsgivare till en smart Tado
Hej! När när uppvärmningen börjar bli dyr så funderar vi på att byta ut vårt ”dumma” relä som styr alla vår el-radiatorer mot en smartare givare... -
S
Smart styrning av Nibe 360P?
Har en gammal FLVP Nibe 360P (2006, tuffar faktiskt på fortfarande). På sistone har jag snöat in på hemautomatisering med Home Assistant. Kör...