Tagg: läckage
Här samlar vi allt om läckage.
Andra taggar som innehåller ordet läckage är: vattenläckage, takläckage, värmeläckage, läckageskydd, värme-läckage, läckageindikering, läckage-diskho, läckage-diskmaskin, överläckage, påfyllningskran-fjärrvärmecentral-läckage
-
V
Gjort bort mig rejält!
Lägger värmegolvslingor (vattenburet). Allt klart och trycktestat. Trött som sjutton spänner jag plast (under parkettgolvet), och sätter av... -
Läckage mellan koppling o blandfäste
Hej. Nyligen satt upp fm mattsson blandarfäste med vatette kopplingar. Körde med lin och pasta. Tyvärr uppstod det ett mindre läckage enligt... -
B
Hjälp! Läckage!?
Hej, Upptäckte följande, se bild på fördelaren av varmvatten till de 4 slingorna till bad kök. Ser ut att vara nån hampatätning eller liknande... -
A
Renovera garagetak - vad ska jag tänka på?
Hej allihopa! Vi tänkte ta tag i garagetaket som projekt nu på våren då det läcker in och har troligtvis gjort ett tag. Det är idag plåttak som... -
A
Diskmaskin läckage, kall mm
Hej, Har en ett par-tre år gammal diskmaskin Husqvarna QB6363I som trilskas och jag försöker få ordning på. Den har inte diskat helt rent en... -
K
Läckage från inloppsslangen diskmaskin
Har en Andersson bänkdiskmaskin som läcker från kopplingen till maskinen med inloppet av vatten. Jag har köpt ny slang och testat men läcker... -
I
Läckage från köksblandare
Hej.. Märkt att det börjar droppa från köksblandaren hemma. Måste man byta ut hela blandaren eller är den en skruv eller packning som sitter lös... -
I
Läckage från köksblandare
Hej.. Märkt att det börjar droppa från köksblandaren hemma. Måste man byta ut hela blandaren eller är den en skruv eller packning som sitter lös... -
M
Brunn vattenpump läckage
Hej Jag undrar om det finns någon som kan hjälpa mig med min brunn vattenpump som sprutar vatten när jag slår på den är väldigt gamla Går det och... -
C
Trycket på köldbäraren har sjunkit - läckage?
Hej, Fick en ny bergvärmepump installerad i slutet på september. Allt har varit frid och fröjd sen dess, pumpen verkar rulla på bra. Men... Idag...